Quick & Easy make-up

miercuri, februarie 29, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

M-am gandit ca pentru postarea de astazi sa va prezint un machiaj rapid, de zi. 
Am inceput prin aplicarea fondului de ten Oxigen Boost - Sand de la Oriflame, dupa care am aplicat o combinatie intre bronzer Giordani de la Oriflame si Pudra Accord Parfait - L'oreal - Beige Eclat, am simtit nevoia sa fiu putin mai "coloarata".
Pentru machiajul ochilor am folosit ca baza creionul Visions - White Light si corectorul Oriflame Natural Ivory. Am combinat 2 nuante de fard Ga-de: fardul pulbere nuanta 21 in coltul exterior si in coltul interior fard mono nuanta 126 dupa care am aplicat mascara Wonder Lash Oriflame. 
Cam asta mi-a iesit:








Un machiaj simplu, care consider ca se potriveste oricarui moment al zilei.
Ce ziceti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: