Am primit papuceii

marți, martie 27, 2012 bydee-make-up 10 Comments

Hello ladies,

Vineri am avut surpriza de a fi contactata de la zorilestore.ro si am primit frumoasa veste ca am fost selectata in campania lor de testare iar luni eram deja posesoarea lor.
Din colectia mea de vara trecuta lipseau niste papucei cu alb, asa ca promotia a fost binevenita, am ales un model creat de Ipanema si Gisele Bundchen.
Modelul ales era pe stoc, era exact ce mi-am dorit si sunt perfecti pentru mine :D
Ei bine daca vreti sa va convingeti puteti sa ii vedeti accesand acest link: aici , bineinteles va prezint si pozele facute de mine:





Am fost foarte inspirata sa aleg marimea 37 (eu port 36, dar nu aveau pe stoc) pentru ca imi sunt ficsi.Sunt flexibili, comozi si foarte finutzi.
Acest model face parte dintr-o editie speciala, fiind printre favoritele designeri-lor, in acest sezon. Cureua de un alb lucios este pusa in evidenta de o steluta argintie, care va capta privirile tuturor, pe plaja. Designerii acestui model, Ipanema si Gisele Bundchen, sprijina proiectul Tamar din Brazilia. Prin acest proiect se incearca pastrarea in viata a cinci specii de broasca testoasa, aflate pe care de diparitie, din America de sud. Astfel, cumparand acest model pe langa faptul ca vei fii posesoarea unor papuci perfecti ca desing si confort, vei da o mana de ajutor in finalizarea proiectului Tamar.
Le multumesc pe aceasta cale celor de la zorilestore.ro  si blogatu.ro  pentru ocazia acestui test-drive.
Voi ati incercat produsele de la zorilestore.ro ? Ce parere aveti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like