Day by day make-up

vineri, martie 16, 2012 bydee-make-up 4 Comments


Hello ladies,

Astazi doresc sa va  prezint machiajul meu de zi cu zi. 
Vara renunt la eyeliner pentru ca prind putina culoare si atunci mi se pare ca arat ok si fara. Nu ma despart de el seara, cand simt nevoia unui look mai classy.
Mi se pare un machiaj potrivit pentru orice moment al zilei, atat pentru  birou  cat si pentru o iesire la o cafea.
In general pentru machiajul ochilor folosesc nuante neutre, uneori mate, alteori pastelate iar pentru buze nude, rozaliu – culori deschise.
Pozele close-up nu mi-au iesit de aceasta data, asa ca va arat mai multe poze de la distanta. Nu este un machiaj complicat si sper sa ma scuzati ca nu am reusit sa pun mai multe.







Machiaj ochi:
- Baza: creion Visions - Oriflame - White Light;
- Paleta Coastal Scents;
- Fard duo Ga-De nr. 8;
-Creion Ga-De Intense Brown.
- Tus Oriflame Black
- Mascara Oriflame Wonder Lash.

Machiaj ten:
- Fond de ten Maybelline - Affinitone - Rose Beige;
- Pudra L'oreal - Accord Parfait - Beige Eclat;
- Blush Oriflame.

Machiaj buze:
-  Ruj Power Shine - Oriflame – Frosted Champagne;
Contur buze Maybelline – Moisture Extreme – nr.63.

 Cam asa arat eu zi de zi ;))

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

4 comentarii: