NOTD: Bubblicious

sâmbătă, martie 17, 2012 bydee-make-up 10 Comments

Hello hello ladies,

In sfarsit  miroase cu adevarat a primavara. Afara e cald si frumos, nici nu iti mai vine sa stai in casa. Abia am asteptat acest moment.
Bucuria mea se reflecta si in unghiile mele pentru care am ales niste nuante vesele de la Colorama - Maybelline.
Bineinteles, am folosit cate 3 straturi pentru ambele nuante pentru ca imi plac culorile intense, fara urme.
Cam asa arata unghiutele mele astazi :





Nuantele folosite sunt:
- Colorama - nr.6 - Bubblicious;
- Colorama - nr. 30 - Bubblegum.


Va place?
Si voi va simtiti la fel de vesele?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

10 comentarii:

  1. Foarte frumoase nuantele! O sa mi le iau si eu! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac :D
    Doar daca nu te deranjeaza ca trebuie sa aplici 3 straturi pentru intensitate, atunci sunt chiar ok ;))
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti fur inelul! :)
    imi plac ojele, dar nu stiu daca as avea rabdare cu 3 straturi + baza + top coat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ;)) Eu sunt mai lenesa si nu folosesc baza, iar top coat folosesc doar peste modele...:):*

    RăspundețiȘtergere
  5. Super bubblicios!
    Foarte tari culorile!Am sa le caut si eu ;))
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. ce culori dragute, imi fac pofta de primavara:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaaa, abia am asteptat sa le port ;)):*

    RăspundețiȘtergere