NOTD: Golden Orange

miercuri, martie 28, 2012 bydee-make-up 14 Comments


Hey girls,

Astazi doresc sa va arat ce manichiura am purtat in aceste zile.
Bineinteles, am ales din nou niste nuante din categoria sunny & happy.
De data aceasta am “combinat” firmele, asa ca nunatele folosite sunt de la Golden Rose (nu am ce sa le reprosez, raportul calitate-pret super ok), Ga- De si Maybelline imi place, cea iesit si cu siguranta le voi mai purta asa.
Cam asa au aratat unghiutzele mele:





Nu stiu cat de bine se vede, dar pe inelar am lasat nuanta portocalie peste care am aplicat sclipiciul de la Colorama :)

Ojele folosite sunt:



- Oja Ga - De nr. 276;
- Oja Golden Rose nr. 95;
- Oja Colorama nr.36 (cred, o am de mult timp si s-a sters numarul).

Ce ziceti? Va plac?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

14 comentarii:

  1. Culoarea e superba! Ai niste unghiute foarte frumoase!!! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult. Ma bucur ca va plac :)
    Pupiciiiii

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos!Plus ca esti in trend ;)Foarte draguta nuanta.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca va place combinatia mea si sunt si trendy ;))
    Va pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine, as vrea sa gasesc si eu o culoare ca asta

    RăspundețiȘtergere
  6. Vanessa, daca nu te incanta ideea de straturi suprapuse cum am eu, sa stii ca am vazut ca cei de la Flomar au culori asemanatoare. Eu am decis sa mi le "prepar" singura. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Alina si tu esti o draguta ca de obicei :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa nuanta obtinuta!
    Ai niste unghiute superbe!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca iti place ;))
    Multumesc mult :D
    Pupicici

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu intr-un timp foloseam oje de la Ga-de!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am avut mai multe in trecut, acum am ramas doar la aceasta, dar imi place :)

    RăspundețiȘtergere