Review: Balsam Aqua-Rhythm Intense Hydration Youth Preserve

duminică, martie 11, 2012 bydee-make-up 1 Comments


Hello hello,

Astazi as dori sa va prezint o noua crema din categoria “love, love, love”.
Este vorba despre: Balsam Aqua-Rhythm Intense Hydration Youth Preserve pentru zona ochilor.
Pentru mine este cel mai important ca pielea din jurul ochilor sa fie foarte bine hidratata, pentru ca tenul meu este foarte deschis la culoare si cu tendinte de ridare  (cand rad, rad cu toata fata iar acest lucru se vede…)
Balsamul are un ambalaj bleu, dragutz, in catintate de 15 ml si arata cam asa:



Varianta mea era cam stearsa, asa ca am luat o poza si pe site-ul celor de la Oriflame:




Producatorul prezinta produsul astfel:
Balsam anti-îmbătrânire pentru pielea din jurul ochilor, ce conţine complexul Hydro-Protect™ care hidratează şi protejează sistemul natural de apărare a tenului. Conţine şi extract din secară, ce iluminează cearcănele şi atenuează aspectul pungilor de sub ochi.

Parerea mea este urmatoarea:
Hidrateaza foarte bine pielea din jurul ochilor, tenul arata odihnit, se absoarbe usor,  are o consistenta cremoasa, parfum discret (cel mai insignificant aspect).
Pretul este accesibil, in cazul in care este redus (cam o data la 3 luni) – aproximativ 20 lei.
Valabilitate este de 6 luni de la deschidere.

Concluzia mea:
O sa o cumpar mereu pentru ca mi se potriveste si nu am nici o nemultumire in ceea ce o priveste.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

Un comentariu: