Review - Crema de corp Dancing Lady - Oriflame

marți, martie 06, 2012 bydee-make-up 2 Comments


Buna fetelor,

Pentru postarea de azi m-am gandit sa va impartasesc din experientele mele parfumate cu cremele de corp Oriflame.
In general de la o crema de corp ma astept la : hidratare, catifelare si daca mai pot aduga si un parfum subtil, ma declar multumita.
Stiu ca in teorie, cremele parfumate sunt considerate mai slabe calitativ, dar avand in vedere ca nu am o piele foarte uscata eu ma multumesc cu ce imi ofera cei de la Oriflame.
De-a lungul timpului am avut majoritatea cremelor parfumate, dar m-am oprit la Dancing Lady pentru ca are un miros floral, usor si consider ca se potriveste cu ph-ul meu.
Tin sa precizez ca inca mai suspin dupa Northern Lights si After hours (crema si apa de toaleta), le-am adorat dar...s-au scos :((
Preferata mea de acum arata cam asa, in cazul in care nu ati vazut-o in cataloage:







Ce spun ei:
Cremă pentru corp, cu textură bogată, infuzată cu aroma exotică Dancing Lady. Parfumează, hidratează profund pielea şi îi conferă moliciunea mătăsii. Formulă uşoară, non-grasă, uşor de aplicat. Are un parfum rezistent.

Ce spun eu:
Are un ambalaj practic, o cantitate de 250 ml fiind suficienta pentru o buna perioada.
Nu este foarte consistenta, avand o textura usoara  dar destul de hidratanta. Spun “destul” pentru ca nu este grasa si se absoarbe rapid in piele, lasand-o catifelata, dar iarna pe picioare folosesc doua straturi pentru hidratare.
La capitolul parfum, este discreta dar nu pot spune ca persista foarte mult, oricum o folosesc seara dupa dus si nu as avea nevoie de o crema cu un miros foarte puternic.
Raportul calitate/pret mi se pare rentabil, eu oricum le achizitionez cand sunt la reducere si costa cca 14 lei.
Singurul lucru la care as “lucra” ar fi consistenta – imi plac cremele mai grase. E o parere personala :P

Voi ati folosit astfel de crème?
Ce parere aveti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

2 comentarii:

  1. Sunt sigura ca miroase mirific,eu o am pe cea de la Giordani White Gold si o iubesc :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa, imi place.
    Am avut si eu Giordani White si a fost pe gustul meu, aceasta nu e chiar atat de puternica :):*

    RăspundețiȘtergere