Review: Renewing Hand Scrub Oriflame

joi, martie 22, 2012 bydee-make-up 10 Comments

Hello girls,

Nu stiu daca ati remarcat-o pana acum, dar as dori sa va prezint Crema abraziva pentru maini de la Oriflame.
Pentru mine, la ca si pentru marea majoritate aspectul mainilor este foarte important. Si aici ma refer si la aspectul pielii, nu numai la manichiura.
Acum ca a trecut iarna, ne putem scoate mainile din manusi si le putem etala la soare fara sa le mai ascundem si fara sa ne fie frica de ger si de faptul ca ar putea fi afectate.
Din ritualul meu pentru ingrijirea mainilor, pe langa eterna mea crema de maini care o folosesc din abundenta mai ales seara, face parte si scrubul.
Il folosesc odata pe saptamana, in weekend inainte de manichiura, dupa care hidratez bine pielea.
Produsul arata astfel:


Ce spune producatorul:

Exfoliază şi îngrijeşte pielea de pe mâini cu pulbere din sâmburi de migdale dulci şi ulei din migdale dulci. Se masează o cantitate redusă pe toată suprafaţa mâinilor şi apoi se clăteşte.

Parerea mea:

In primul rand, cred ca va intrebati care este diferenta fata de un alt gen de scrub?
Ei bine, mi se pare putin mai puternic decat un scrub de corp, "pulberea din samburi de migdale" nu este chiar pulbere ci este destul de puternica. Nu consider acest aspect un minus, pentru ca trebuie sa folosesc doar o cantitate redusa din produs si acesta isi face efectul.
Cantitatea este de 75 ml - mi se pare suficienta.
Pretul accesibil - aproximativ 13 RON in perioada in care este la promotie.
Valabilitatea - 12 luni de la deschidere.
Miros placut, usor dulceag.
In momentul in care il voi termina, il voi achizitiona din nou cu siguranta pentru ca imi place.

Voi ati folosit acest produs?
Ce parere ati avut?

Kiss Kiss Dee

 



You Might Also Like

10 comentarii:

  1. nu l-am avut, in schimb am luat crema de maini si mi-a placut mult mirosul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Crema de maini am avut din gama aceasta su chiar mi-a placut. Ma tenteaza si scrubul, am incercat unul zilele trecute de la o alta firma, am facut si postare, insa nu-l gasesc in varianta full size, decat intr-un mini-kit, asa ca acesta de la Oriflame imi pare mai accesibil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este accesibila si ca pret si ca si cantitate :):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l-am incercat,dar arata interesant! :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. un articol f interesant ubita, nu am folosit pana acum acest produs dar mai convins,mersik !!Pwwp

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur foarte mult ca va place review-ul meu.:D
    Kissesssss :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit niciodata scrub acasa, dar la salon mi s-a parut destul de placut. Pare interesant acest scrub. ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place pentru ca lasa pielea moale si catifelata ;)):*

    RăspundețiȘtergere