Review - Ruj Oriflame - Power Shine

miercuri, martie 14, 2012 bydee-make-up 7 Comments

Hello ladies,

Pentru postarea de astazi doresc sa va prezint gama de rujuri Oriflame - Power Shine.
Este o gama care mie imi place foarte mult, datorita nuantelor, luciului si stralucirii pe care o ofera buzelor.
Am avut mai multe rujuri din aceasta gama, le-am "devorat" de la aparitie, unele nuante s-au scos si imi pare tare rau, dar imi place ca au incercat sa aduca mereu imbunatatiri si nuante in tendinte.
Momentan, mica mea colectie se prezinta astfel:


Le voi prezenta pe rand:
Pink Punch - un rozaliu dragut, stralucitor, translucid.




Clover Haze - stralucitor, cu tente de mov.




Red Ovation - un rosu care nu este foarte intens, stalucitor, usor translucid.




Frosted Champagne - preferatul meu, nude, natural, translucid.




Seashel Nude - nude spre cafe au lait, stralucitor - din pacate nuanta nu mai este produsa.




Ce spune producatorul:
Ruj cu strălucire 3D incredibilă şi luciu de oglindă. Îmbogăţit cu ulei din seminţe de măceş şi vitamina E, pentru hidratarea buzelor. Formulă extrem de cremoasă, cu aplicare uşoară.

Parerea mea:
Imi plac aceste rujuri pentru ca au un ambalaj practic, o cantitate mica (nu ai timp sa te plictisesti de ele) - 1.6 gr, le poti lua cu tine chiar daca ai cea mai mica geanta posibila :).
Au un miros placut de pepene si  sunt usor de aplicat.
La capitolul rezistenta se mai poate lucra, nu sunt foarte rezistente, culoarea trebuie improspatata destul de des. Au o formula usoara, dupa parerea mea nu sunt absolut deloc grase, deci nici la capitolul hidratatre nu stam extraordinar.
Cu toate acestea, mi se par foarte potrivite in sezonul cald, cand nu ai nevoie de rujuri extrem de grase cu acoperire foarte puternica.
In privinta pretului, mi se pare super acceptabil, sunt mereu la oferta aproximativ 15 lei, iar daca urmariti flyerele oferteaza anumite nuante pe care le gasiti cu preturi intre 8-10 lei.
Daca o sa le mai cumpar? - Categoric da, nu vor lipsi din geanta mea (mai nou fac si rime;))).

Ati folosit rujuri din aceasta gama?
Voi ce parere ati avut?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like