Giveaway time by Oriflame - Lovely Garden - Inchis

sâmbătă, mai 26, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Avand in vedere ca vremea de afara nu ne pemite prea multe, m-am gandit sa va binedispun putin prin intermediul unui giveaway.
    Probabil stiti ca am raspuns provocarii Oriflame si v-am prezentat Gradina mea secreta. Ei bine, juriul a apreciat povestea gradinii mele si am primit o minunata apa de toaleta  Lovely Garden pentru mine si unul pentru voi, cititoarele mele (multumesc pentru incurajari si pentru ca mi-ati "tinut pumnii" se pare ca a functionat).
    Apreciez foarte mult gestul si promptitudinea serviciilor, castigatoarele au fost anuntate exact in data promisa iar produsele au fost livrate in cursul aceleiasi saptamani.
    Sa va povestesc cate putin despre aceasta apa de toaleta:


    Este o apa de toaleta  fresh cu o usoara aroma dulceaga. Are in compozitie si vanilie, lucru care ma face si mai fericita pentru ca o ador (cred ca v-ati saturat de mine si de vanilia mea) si te duce cu gandul la o gradina exotica. Ambalajul te duce cu gandul la cupola unei gradini de vara care abia asteapta sa iti delecteze simturile olfactive. Pentru o apa de toaleta fresh, de zi persista suficient, nu am ce sa ii reprosez.

    Daca doriti sa il castigati, iata ce trebuie sa faceti:
- Sa ma urmariti prin Google Friend Connect;
- Sa dati like By Dee make-up - pagina mea de facebook;
- Sa dati share acestui giveaway pe pagina voastra de facebook, blog etc.
- Sa imi lasati intr-un comentariu numele cu care ati dat like, link-ul prin care ati dat share giveaway-ului si numele cu care ma urmariti prin Google Friend Connect.

   Giveawayul incepe astazi 26.05.2012, se incheie sambata 9.06.2012 ora 0:00 si este deschis national.Castigatoarea va fi aleasa prin random.org (nu accept inscrieri cu conturi masculine) si va fi anuntata in 48 ore.

   Nu pot sa spun decat multumesc Oriflame pentru cadourile oferite mie si cititoarelor mele!

    Start giveaway!

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: