Lil' Lidl Haul

duminică, mai 13, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu voi cum sunteti dar eu pana sa intru in blogosfera si sa incep sa citesc diverse articole despre produsele celor de la Lidl nici macar nu intram in acel magazin.
    Ei bine, ma bucur ca am facut-o pentru ca am descoperit o multitudine de produse si ieftine si bune, incepand cu dulciuri si diverse rontzaieli pana la produse de ingrijire. Acum cred ca merg cam de 2 ori pe saptamana in Lidl si nu plec niciodata cu mana goala.
    Saptamana aceasta am vanat untul de corp Cien, dar bineinteles ca nu am iesit din Lidl doar cu el... 


    Achizitia mea este urmatoarea:
- Unt de corp Cien cu mango - 15 lei;
- Sapun lichid cu aloe & green tea Finale - 3 lei;
- Gel pentru igiena intima Cien - 4 lei;
- Fixativ Cien - 6.5 lei;
- Servetele umede Frotta - 1 leu;
- Discuri demachiante Isserre - 2.7 lei (acestea nu le-am mai fotografiat).

    Primul pe lista review-urilor va fi cu siguranta untul de corp, dar daca va mai intereseaza cea, anuntati-ma.

    Acestea fiind spuse, va doresc o duminica frumoasa contrar prognozei meteo.

    PS: Daca nu ati facut-o pana acum, va astept sa va inscrieti la primul meu giveaway aici.

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: