My secret garden - provocarea Oriflame

duminică, mai 06, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

          Am vazut si eu provocarea celor de la Oriflame, destinata bloggeritzelor si m-am gandit ca as putea sa  imi incerc si eu norocul.
Provocarea suna cam asa: Povesteste-ne cand te-ai simtit surprinsa ultima oara de un loc placut in aer liber, iar noi iti vom dezvalui parfumul care te va calauzi catre gradina secreta.
           Ei bine, nu stiu voi cum sunteti in timpul saptamanii dar eu sunt  mereu  “in priza”, agitata si energica in acelasi timp, nu neaparat workaholica dar mereu ocupata. In weekend, am nevoie de o pauza, un loc in care sa ma deconectez si sa ma relaxez.
          Cred ca marea majoritate a participantelor va descrie o locatie exotica, de vis, dar locul in care ma retrag mereu, pentru o ora sau mai multe este Parcul Sub Arini din Sibiu. Aceasta este gradina mea secreta.


Este unul dintre cele mai vechi parcuri din Romania infiintat in 1856, este recent amenajat, cu multa verdeata, liniste si nu in ultimul rand este foarte bine intretinut. Te poti plimba pe suprafata lui de aproximativ 22 hectare, intr-o atmosfera retro, cu carari razlete  si nu ai cum sa nu te lasi dezmierdat de trilurile pasarelelor care locuiesc in acest loc minunat. De-a lungul aleilor si cararilor gasesti bancute pe care te poti odihini in tihna, poti citi o carte sau poti admira privelistea.



O oaza de relaxare si liniste, asta gasesc eu aici. Vin de cate ori am ocazia, sunt o impatimita a rolelor (exista o pista special amenajata), in trecut jogging (acum sunt mai lenesa), seara ne plimbam sau uneori cinam  pentru ca daca afara este cald, tragem o fuga pana la un fast food din apropiere dupa care ne delectam in aer liber, iar iarna, o plimbare scurta in aerul puternic este binevenita.

 Primavara si vara te poti retrage la umbra copacilor,unde vei fi protejat de caldura si de razele arzatoare are soarelui,  fiind invaluit de diverse miresme ale florilor si arborilor care se gasesc aici.


             Toamna vei fi atras de coloristica parcului, de frunzele aramii prin care te poti plimba in voie.


            Iarna nu ai cum sa ratezi prima zapada, primi fulgi de nea asternuti pe crengile copacilor, o atmosfera feerica, de vis.


Sper ca pozele postate sa va faca pofta de o iesire in aer liber. Am incercat sa exempilific punctele esentiale ale acestui parc si daca sunteti vreodata in trecere prin Sibiu, nu ezitati sa faceti o mica escala. Nu veti regreta.
Eu v-am povestit despre locul meu preferat acum sa speram ca si cei de la Oriflame sa ne calauzeasca spre gradina lor secreta. In cazul in care voi castiga, mi se va oferi un parfum si pentru voi, cititoarele mele, asa ca,  fingers crossed.


PS: Imi pare rau ca nu am gasit si o poza de primavara cu copaci infloriti, e superb...Pozele in care nu apar eu au fost preluate.

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like