Review: Baton corector ELF

vineri, mai 11, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello girls,

            Produsul prezentat astazi este tot din categoria preturilor mici si despre prima mea experienta cu ELF Romania.

Ma uitam mereu pe site-ul lor, dar mi-a fost frica sa imi comand ceva pentru ca mi se pareau cam ciudatele  preturile afisate (marea majoritate 8 lei). Asa ca, am inceput sa le caut prin blogosfera, pareri, review-uri etc. si asa am aflat ca sunt produse ok si care merita incercate. In aprilie au avut oferta cu transportul gratuit la comenzi de peste 40 lei asa ca m-am “asociat” cu colegele si am plasat-o (nu fac comenzi  mai mari sau nu imi cumpar mai multe produse de la o firma, pana nu ma conving ca produsele respective merita investitia).
Acest baton corector  l-am primit gratuit deoarece a fost prima comanda plasata si mai trebuiau transmise 10 adrese de mail pentru recomandarea produselor. Nu am nimic de obiectat fata de promptitudinea lor, produsele au venit in timp util (daca nu ma insel 5 zile de la plasarea comenzii), totul a fost in regula. Am luat coletul, i-am devorat ambalajul pentru ca eram foarte curioasa ce produs am primit. Am facut “receptia marfii” si l-am vazut  - Batonul corector – nuanta Apricot Beige.

Daca nu l-ati vazut pana acum produsul arata in felul urmator:


        Aplicare si putere de acoperire:



Ce spun ei:

Obtineti cu usurinta un ten neted si fara imperfectiuni! Batonul corector e.l.f. contine ingredienti naturali activi si polimeri ai pielii care ajuta la uniformizare, protejeaza si acopera zonele cu probleme ale pielii. Excelent de folosit in zona de sub ochi, pe cosuri si ca baza pentru machiaj. Obtinerea unui ten curat si proaspat nu a fost niciodata mai usor de realizat!

Ingrediente:

Ethylhexyl Palmitate, Ceresin Wax, Synthetic Beeswax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Microcrystalline Wax, Cetyl Alcohol, Methlyparaben, Microcrystalline Wax, Titanium Dioxide, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Red No.27 Lake (CI 45410), Red No.40 Lake (CI 16035).

Parerea mea:

- In primul rand nuanta Apricot Beige mi se potriveste la fix;
- Desi este un baton corector solid are o compozitie cremoasa, care nu usuca pielea – eu il folosesc in zona ochilor;
- Se intinde foarte usor, nu lasa urme;
- Putere de acoperire medie/mare;
- Are un miros ciudatzel, a citrice si inca ceva dar nu pot identifica ingredientul;
- Are un ambalaj practic si micut dintr-un plastic rezistent;
- Termenul de valabilitate este de 12 luni de la deschiderea produsului;
- Cantitate 4 grame.
- Eu am primit produsul gratuit dar pretul sau este de 8 lei - dupa parerea mea foarte accesibil.

      In concluzie, imi place acest produs pentru putere de acoperire si consistenta. Sunt sigura ca imi va ajunge foarte mult timp dar nu stiu daca il voi recumpara, nu din cauza produsului ci din cauza faptului ca doresc sa mai incerc si alte produse, dar cu siguranta voi mai comanda produsele lor pentru ca sunt multumita atat de produse cat si de servicii. 

            Voi ati folosit produse ELF? Ce parere aveti despre produsele lor?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like