Review: Masca peel-off Grape - Oriflame

joi, mai 03, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

        Astazi doresc sa va prezint o masca de fata care mie mi-a lasat o impresie foarte buna si anume:  Masca peel-off antioxidanta cu struguri de la Oriflame.
       Am cautat un astfel de produs pentru ca stiu ca strugurii sunt fructe delicate, cu o textura usoara si pot fi folositi in tratamente si masti cosmetice pentru toate tipurile de ten si de asemenea sunt o sursa importanta de vitamina B6, vitamina C, potasiu si antioxidanti. Substantele active din struguri indeparteaza ridurile si ajuta la protectia pielii.
         Nu va mai obosesc cu "detalii tehnice"  si incep prezentarea produsului in sine. In cazul in care nu l-ati observat in cataloage, produsul arata in felul urmator:


Are o culoare rosiatica, iar aplicat pe piele ramane ca o pelicula rozaliu - transparenta.



       Producatorul prezinta produsul in felul urmator:
      Masca exfolianta, contine antioxidanti si extract din seminte de strugure. Curata pielea in profunzime si indeparteaza impuritatile. Recomandata pentru ten normal/mixt.

       Parerea mea:
    - este o masca peel-off care imi place in primul rand datorita faptului ca nu este agresiva cu tenul meu, dupa cele 15 minute dupa aplicare se usuca si poate fi desprinsa foarte usor (am avut o masca cu papaya de la Freeman care dupa aplicare aveam impresia ca imi desprind si pielea de pe fata...);
     - pielea ramane curata si catifelata, o folosesc odata pe saptamana si sunt multumita de rezultat. Mi se pare ca atenueaza  imperfectiunile iar tenul pare luminos;
     - are un miros placut - fresh;
     - valabilitatea este 12 luni de la deschidere;
     - pretul este de aproximativ 10 lei in perioadele in care este la oferta, acum nu am gasit-o pe site pentru a afla pretul actual (sper ca nu a fost scoasa).

    In concluzie o voi mai achizitiona, nu foarte curand pentru ca doresc sa mai incerc si alte produse. Imi place foarte mult sa ma relaxez seara cu o masca sau un tratament, iar tenul meu este de acord cu deciziile mele ;)).

Voi ati folosit acest produs? Daca da, ce parere ati avut despre el?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: