Review: Solutie micelara Blanchette B

marți, mai 08, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

        Astazi doresc sa va prezint un produs de care m-am indragostit de la prima utilizare. Mergand pe principiul "nu tot ce este ieftin, trebuie sa fie si slab calitativ" si auzind lucruri bune despre ea prin blogosfera, am decis sa o achizitionez. Am ajuns in Kaufland la sectiunea cosmetice, am tot cautat-o  si intr-un final am zarit-o (ma asteptam sa fie mult mai mica), am inhatat-o si am achizitionat-o - Solutia micelara Blanchette B - gandindu-ma ca in cazul in care nu voi fi multumita, nu va fi o problema pentru ca nu am investit decat 4 lei, daaa exact 4lei. :))) Am ajuns acasa si nu am mai avut rabdare, am testat-o imediat. Am fost extrem de placut surprinsa vazand cat e de eficienta.
          La fel ca toata lumea la inceput nu stiam exact ce este o lotiune micelara, dar my best friend Google, atotstiutorul mi-a elucidat si acest mister, pentru ca am aflat ca aceasta este o solutie care curata tenul in profuzime, nemaifiind necesara clatirea. Mai multe informatii utile, cat si o comparatie intre solutia micelara si demachiant am gasit aici, pe site-ul juliet.ro.

          Produsul este prezentat in urmatoarea formula:



Detalii despre produs:
-  Solutie micelara pentru curatarea delicata a pielii fetei, pentru demachierea ochilor, purifianta. Nu ataca bariera hidroliptica a epidermei. Are un efect calmant si reimprospator, tonifica si hidrateaza pielea;
- Potrivit oricarui tip de ten.

Ce spun eu:
-  In primul rand nu ma asteptam sa aiba o calitate ata de buna;
- Nu ma ustura ochii absolut deloc, chiar si la indepartarea machiajului rezistent. La prima utilizare am simtit o usoara mancarime in zona ochilor dupa care nu am mai avut nici o problema;
- Curata foarte bine, nu sunt necesare multe insistente;
- Consistenta apoasa, transparenta;
- Cantitate 200 ml;
- Expira la 12 luni de la deschidere;
- Pretul cel mai cel - 4 lei - produs exclusiv Kaufland.

Concluzia mea: Este un produs de care nu ma voi desparti prea curand. Imi place si cu siguranta il voi recumpara.


Voi ati folosit acest produs? Daca da, ati fost la fel de incantate ca si mine?

PS: Nu uitati ca va invit la primul meu giveaway. Va pueti inscrie aici.

Kiss Kiss Dee





            

You Might Also Like

0 comentarii: