Summer Drops

sâmbătă, mai 12, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

     Look-ul pregatit pentru astazi are ca sursa de inspiratie, vara, nisipul, soarele. Ma duce cu gandul la vacanta, la un rasarit de soare la mare...sau cel putin la acest lucru m-am gandit in momentul in care m-am uitat la Paleta Coastal Scents si am ales culorile. Cred ca toata lumea viseaza in aceste zile la o vacanta asa ca sper sa considerati binevenita postarea mea.
       Imi place foarte mult ce a iesit si probabil il voi adapta si pentru mine.
       Sper sa va placa look-ul creat de mine.






Produse folosite sunt urmatoarele:

Machiajul ochilor:
- Primer Elf - Sheer;
- Paleta Coastal Scents Prism Palette 88;
- Creion Ga-De Intense Brown;
- Mascara Maybelline Colossal Volum' Express.

Machiajul tenului:
- Fond de ten Oriflame Beauty Oxygen Boost - Sand;
- Pudra L'oreal - Accord Parfait - Beige Eclat;
- Blush Oriflame.

Machiajul buzelor:
- Gloss Ga-De Crystal Glow nr. 161.

Ce ziceti? Va place acest look? 

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la primul meu giveaway. O puteti face aici.

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like