LOTD: Pretty Pink

luni, august 13, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru postarea de astazi am dorit sa va prezint un machiaj care sa contina si putin roz pentru ca am observat ca lipseste in postarile mele si am sa va explic si de ce. Mama mea e anti roz :)) si de cand eram mica o tot auzeam ca nu ii place culoarea aceasta,ca in machiaj i se pare ca adanceste ochii, ca este prea tipatoare etc. etc. Odata cu trecerea anilor am inceput sa indragesc aceasta culoare si sa o si port desi uneori ma intrebam daca mi se potriveste sau nu. Amuzanta chestie, nu?
    Look-ul de astazi contine roz, nu il folosesc niciodata in exces si mi se pare ca in aceasta combinatie arata chiar bine.




























































Produse folosite:
Machiajul ochilor:
Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Fard Ga-De nr 22 - alb, gri;
- Paleta Radiance - mov;
- Fard Beauties Factory - nr. 474 -roz;
- Rimel Hyper Stretch - Oriflame;
- Creion Ada alb- waterline;
- Eyeliner Essence - Midnight in Paris.

Machiaj ten:
- Fond de ten Oriflame Beauty Oxygen Boost - Sand;
- Pudra Accord Parfait Beige Eclat;
- Perle Giordani - Oriflame - Natural Radiance.

Machiaj buze:
- Creion contur Revlon Colorstay;
- Ruj Oriflame - Colour Atraction - Urban Twilight;
- Gloss Revlon Super Lustruous - Pink Crystals.

Ce ziceti? Va place look-ul meu roz? Stiu ca linia de la eyeliner nu este tocmai perfecta, tocmai din acest motiv am decis sa n mai folsesc eyelinerul Essence (my love) pana nu achizitionez o pensula care sa ma multumeasca si sa nu ma mai chinuie.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!



You Might Also Like

0 comentarii: