NOTD: Flakies baby!

miercuri, august 01, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Cred ca am innebunit blogosfera cu dorinta mea cea mai mare pana acum (acum ca am satisfacut-o sunt curioasa ce o sa mai apara pe lista mea de prioritati ;))) si anume ojele cu flakies. Stiam ca exista raritatile Scale Effect de la Golden Rose - din cate am inteles acum s-au scos, nu pot sa inteleg de ce, Sephora avea ceva asemanator - in Sibiu nu exista si intr-o zi am vazut postarea Iguanitzei si am aflat ca si la Seventeen gasesc oja cu particulele mult visate.
    Mi-am facut-o cadou de ziua mea, am avut si eu putin liber pentru a cutreiera magazinele, dupa care nu am lasat-o nici o clipa sa se odihneasca ci am pus-o la treaba.
    Priviti ce stie sa faca:

Cu blitz:


Fara blitz:




Produse folosite:
- Baza pentru umplerea denivelarilor Kallos;
- Oja Single nr. 404 - v-am prezentat o manichiura simpla cu ea aici;
- Oja Seventeen Supreme nr. 103.


Imi pare rau ca nu am reusit sa le fotografiez si la lumina naturala, dar ma voi revansa la urmatoarele postari, pentru ca presimt ca voi avea o colaborare de lunga durata cu aceasta oja.

Ce ziceti? Va place si voua la fel de mult ca si mie?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: