Primul/prima....

joi, august 23, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Am primit acest tag de la Alina, care dorea sa stie si cum erau produsele cosmetice pe vremea mea. :)) Da, acest tag se refera la primele experiente cu produse cosmetice.

   Pot sa va spun ca eu am "copilarit" in perioada in care daca nu foloseai produse de la Oriflame sau Avon, nu existai. Adica, degeaba te machiai daca nu foloseai produsele lor...
   Ei bine, primele mele experiente din tineretile mele (pot spune ca aceasta expresie e marca inregistrata?) au fost urmatoarele:
- primul fond de ten, l-am avut in clasa a XII-a, trebuia sa ai un ten fara cusur de aceea mi-am achizitionat un fond de ten compact 2 in 1 de la Avon. Sincera sa fiu, m-am gandit sa il achizitionez si acum pentru ca am vazut ca inca mai exista si este foarte usor si comod de aplicat. 


- primul rimel....hmmm....nu mai stiu exact cand l-am sustras...dar stiu ca era al mamei, de la Amway, rezistent la apa. Adica "how cool?" - rezistent la apa, woooow. :)) Bineinteles ca nu ma demachiam pentru ca toate adolescentele trec prin aceasta faza, demachiere - da, de unde? - nici gand, dimineata trebuie sa te trezesti cu genele rimelate, doar asa poti merge la scoala, nu conteaza ca te ustura ochii - shhhhhh, asta nu trebuie sa o stie nimeni.
- primul tus - tot in liceu, era gama rezistenta la transfer de la Avon si bineinteles ca a trebuit sa imi achizitionez si eu tusul cu o rezistenta de 8 ore, fie ploaie, fie vant... Am cautat poze cu el, dar din pacate nu am gasit;
- prima paleta de farduri - eu eram colectionara de mica, am inceput cu fardurile Visions de la Oriflame, pentru ca erau in culori vesele. Nu se mai comercializeaza acum, dar la momentul respectiv trebuia sa le ai.


- primul ruj, Visions - Oriflame bineinteles, accesibile ca si pret si ca si nuante;





- Primul gloss, cred ca a fost tot de la Oriflame, nici nu mai stiu cum se numea, dar era cu irizatii aurii, tare dragut, la tub;
- Prima oja...de mica eram fana a ojelor, dar pot sa spun ca imi aduc aminte cu drag de oja care am achizitionat-o la sfarsitul clasei a VIII-a de la Visions, Electric Blue daca nu ma insel, un bleu sidefat.
- Primul blush - cred ca in facultate am achizitionat prima mea portie de perle Giordani de la Oriflame;





- Primul deramtograf, nici nu mai tin minte pentru ca le "furam" de la mama. :) Oricum l-am folosit cu siguranta inainte de folosirea rimelului, in liceu, pentru ca mi se parea ca imi scoate ochiii in evidenta.
- Primul meu parfum....nu pot sa uit niciodata - a fost Energy Sport de la Oriflame - super fresh, mi-a placut enorm iar dupa ce s-a scos, am devenit imediat fan declarat al Midsummer si inca il mai achizitionez, cand mi se face dor de ....hai ca stiu ca stiti....tinerete. :)))



    Cam acestea ar fi primele mele experiente. Stiu ca acest tag circula de ceva vreme prin blogosfera, asa ca nu il voi da mai departe, dar daca va face placere si nu l-ati facut pana acum, sunteti invitatele mele. 
    Iar pe voi, cititoarele mele, va invit la sectiunea de comentarii, in care sa imi impartasiti primele voastre experiente, daca va face placere, bineinteles.
    Alina, iti multumesc pentru tag si ca te-ai gandit la mine si la mine. :)

Kiss Kiss Dee








You Might Also Like

0 comentarii: