Review: Anian crema de maini cu goji si rodie vs Anian crema de maini cu alantoina

marți, august 07, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

      In momentul in care am primit spre testare produsele Anian, mi s-a propus sa fac o comparatie intre cele doua creme de maini: cu goji si rodie si alantoina. Acest lucru m-a bucurat enorm pentru ca sunt o fana a cremelor si oricum eram in cautarea cremei de maini perfecta pentru mine.
    Nu m-am gandit nici o clipa ca imi va fi greu sa ma decid...dar sa nu mai pierdem vremea si sa incepem:
    In cazul in care nu ati vizitat site-ul Triodeluxe si nu ati vazut cele doua produse, acestea arata in felul urmator:


Sistem de inchidere:


Culoarea produsului:


Detalii pe ambalaj:


Ingrediente:


Consistenta:

* sus - consistenta Anian - goji si rodie, jos - consistenta Anian - alantoina

Ce spune producatorul despre cele doua produse:


Criterii
Anian crema de maini cu goji si rodie
Anian crema de maini cu alantoina
Descriere oficiala
Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.
Noua Crema de maini ANIAN este repede absorbita, actionand imediat si eficient asupra pielii, hidratand-o.O combinatie între efectul protectiv al vitaminei E, cunoscutele proprietăti de hidratare ale Aloe Vera si actiunea regenerativa a alantoinei preluata din secretii de melc, actioneaza pentru calmarea si ameliorarea starii pielii, ingrijind mainile uscate, lasand o senzatie placuta de catifelare şi refacere, dar nu grasa.
Valabilitate
12 luni de deschidere
12 luni de deschidere
Cantitate
100 ml
150 ml
Pret
22 lei
12 lei


Parerea mea:
- Ambele creme au un ambalaj practic, cu un sistem de inchidere si dozare sigur;
- Culoare alba, consistenta cremoasa. Comparand cele doua produse, castigatoarea a fost crema de maini cu alantoina, se poate observa si in ultima fotografie;
- Ambele se absorb rapid in piele, aceasta ramanand hidratata dar fara acea pelicula grasa insuportabila. De obicei seara folosesc 2 straturi de crema pentru a-mi simti pielea hidratata, in cazul acestor creme nu a fost nevoie;
- Miros placut si delicat, aici voi fi subiectiva si voi spune ca mi-a placut mai mult mirosul cremei cu goji si rodie;
- Raportul cantitate/calitate/pret excelent, dar dupa cum vedeti si tabelul meu, acum este mai rentabila achizitionarea cremei cu alantoina.
- Pot fi achizitionate online, de pe site-ul triodeluxe.ro.

In concluzie, imi plac ambele produse si va spun sincer cu mana pe inima ca nu pot sa ma decid care este crema mea preferata. Desi stiu ca stiti ca ma dau in vant dupa cremele consistente si foarte consistente am observat ca desi crema cu goji nu este la fel de consistenta ca si cea cu alantoina isi face la fel de bine treaba. Ambele hidrateaza si miros extrem de bine iar eu le recomand cu incredere.

Multumesc Triodeluxe pentru ocazia oferita, acum am observat ca exista intr-adevar o diferenta intre produsele cosmetice si deramtocosmetice pentru ingrijirea mainilor.

Ati folosit aceste creme de maini? Daca da, sunteti de acord cu mine?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like