Review: Sampon puificator par normal-gras Anian

marți, august 28, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Probabil stiti deja ca sunt in cautarea samponului perfect, care sa ma scape de problema nedoritului sebum. Am incercat nenumarate produse care m-au ajutat mai mult sau mai putin dar am continuat cautarile. Cunoasteti care este nuanta parului meu, de aproximativ un an nu il mai vopsesc si in privinta sebumului mi se pare mai greu acum, respectiv in perioada in care il vopseam nu se ingrasa la fel de usor si avea un luciu frumos.
    Acest produs mi-a fost transmis spre testare de catre Triodeluxe si m-am bucurat foarte mult in momentul in care l-am primit deoarece nu folosisem pana acum produse dermatocosmetice pentru ingrijirea/tratarea parului.
    Este vorba despre Samponul purificator Anian, care arata in felul urmator:


Sistem de inchidere:


Ingrediente:


Ce spune producatorul:
Sampon Purificator - Ultra stralucitor - pentru par normal spre gras, contine Pro Vitamina B5.
Tratament specific anti-ingrasare. Trateaza si previne ingrasarea parului.

Ce spun eu:
- Dupa cum va spuneam si anterior eu am parul mai mult gras, decat normal spre gras. Il spal de 2-3 ori pe saptamana si intotdeauna ma samponez de 2 ori pentru a fi sigura ca firul este curat in totalitate. Pe langa toate aceste aspecte tin sa mentionez ca am un tic, daca am parul desfacut, nu il pot lasa in pace ma joc mereu cu el, iar daca sunt stresata....vai de el, ma scarpin mereu ;));
- Am inceput sa folosesc samponul in urma cu 2 luni siam asteptat ca podoaba mea capilara se se obisnuiasca cu el, iar acesta sa inceapa sa produca efecte;
- Dupa samponare si clatire am simtit cu firul scartaie de curatenie, dar fara aplicarea unui balsam am simtit ca este putin agresiv cu varfurile care bineinteles ca nu sunt grase;
- Are un miros placut care persista destul de mult;
- Mama mea a observat ca parul meu straluceste, lucru destul de greu pentru parul meu care fara produse speciale pentru stralucire mi se pare ca este tern;
- Referitor la efecte, in prima zi (normal) parul arata foarte bine, dupa a 2-a zi binisor iar in a 3-a zi se poate prinde fara probleme pentru ca deja efectul a trecut. Probabil pentru un par normal cu tendinte de ingrasare efectele ar fi mai durabile, pentru parul meu cam aceasta a fost actiunea sa;
- Are un ambalaj practic, care permite manevrarea produsului fara probleme chiar daca acesta are 400 ml;
- Nu are culoare iar consistenta sa este desul de densa, produsul fiind unul economic;
- Are o valbilitate de 12 luni de la data deschiderii;
- Poate fi achizitionat la un pret de 16 lei, de aici.
- Produsele sunt livrate prin posta, eu mi-am ales produsele iar dupa 3 zile erau deja in posesia mea. Personalul este amabil si prompt, lucru laudabil pentru zilele noastre.

In concluzie, este un produs care face fata cu siguranta nevoilor persoanelor cu par normal-gras. Pentru mine a fost eficient, dar nu a facut minuni. Probabil nu voi gasi niciodata un produs care sa ma ajute, dar il voi cauta. Voi folosi in continuare acest produs pentru ca inca nu am reusit sa folosesc nici 50% din el, iar daca voi observa schimbari semnificative voi reveni in cadrul acestei postari si va voi anunta.

Ati folosit acest produs? Dar produse Anian? Daca da, ce parere ati avut despre ele?

Kiss Kiss Dee

P.S.: 1. Multumesc Triodeluxe pentru produsele oferite.
        2.Nu uitati sa va inscrieti la giveaway daca nu ati facut-o pana acum. Va puteti inscrie aici.











You Might Also Like

0 comentarii: