Collective Haul

joi, octombrie 04, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Astazi doresc sa va prezint produsele cumparate/primite in ultima perioada. Am tot amanat aceasta postare din lipsa timpului si in acest fel unele produse au beneficiat de cate un review asa ca ele nu vor fi prezente in "poza de grup".


Sa le luam pe rand, in ordinea numerelor de pe tricouri...

De la Oriflame, campania care tocmai s-a incheiat, mi-am comandat bureteii pentru fata - 4 lei si gelul de  dus cu mango si jojoba - 12.5 lei (stiu ca "cineva" zambeste in momentul in care citeste postarea dar nu m-am putut abtine si oferta la 400 ml si mango...noua mea pasiune). Imi comandasem si scrubul cu zmeura si menta dar la momentul respectiv nu era pe stoc, asa ca am considerat acest lucru un "semn divin" si nu am mai insistat cu o noua comanda.


La Maybelline nu am putut rata oferta de 19.99 lei pentru un rimel. Eu am ales Cat Eyes si nu regret. Imi place.


Si acum sa trecem la premii.
Pe blogul Ginei, am participat la un giveaway tare dragut, am intrat pe blog sa o felicit pe castigatoare si cand citesc postarea...Surprizaaa...eram chiar eu, am verificat si eu listele sa vad daca nu mai era cineva cu acelasi nume, dar eram eu. ;))
Am castigat: un portfard/gentuta foarte dragut, o oja Avon Pink Pastel, cercei verzi facuti chiar de ea, colier cu piatra mov si o pudra bronzanta Avon Glow. Multumesc mult, inca sunt uimita ca random se poate opri si in dreptul numelui meu.


Iar acum, cea mai amuzanta patanie, am lasat-o la sfarsit. Saptamana trecuta a fost o saptamana foarte agitata si stresanta pentru mine, sau mai stresanta decat de obicei. Joi am zis ca nu fac nimic, nimic dar seara nu m-am putut abtine si am zis hai sa intru pe blog sa imi mai spionez putin blogroll-ul. Vazusem pe facebook ca Ruxi aniversa un an de bloggereala si cand i-am vazut si postarea... Hop si eu, sa-i spun La multi ani!, asa e frumos, nu?
Si cand intru, incep sa citesc si vad ca am castigat un premiu datorita prezentei mele hartuitoare pe blogul ei :))) (btw, incercati reteta aceasta, eu o fac saptamanal iar sora prietenului meu ma roaga sa ii fac intr-o oala de zacusca pentru ca ea nu se poate satura :))). Am fost mai mult decat placut impresionata pentru gestul ei si ii multumesc din suflet.
Sa va mai spun si ce am primit: noul gel de dus Balea cu ciocolata si smochine, masca de fata Balea cu miere de salcam, o oja P2 - Fever, un gloss Essence - Cherry Kiss.


Cam acestea ar fi noile mele jucarii, voi reveni cu postari pentru fiecare dintre ele, doar de putin timp am nevoie pentru ca altfel, subiecte exista.

Voi ce ati mai achizitionat in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: