LOTN: Leopard eyes

luni, octombrie 29, 2012 bydee-make-up 1 Comments

Hello ladies,

   Daca tot se apropie Halloween-ul (sau un carnaval, sau o petrecere cu tematica), m-am gandit sa va prezint un machiaj care nu este ispaimantator absolut deloc. Am vazut tutorialul pentru acest machiaj inca de anul trecut si mi-am dorit foarte mult sa il reproduc si eu. Nu este greu de realizat dar necesita un strop de rabdare. Practic poti transforma foarte usor un look de zi intr-un look de efect in cel mai scurt timp cu ajutorul unui eyeliner.
    Sper sa va placa ochii mei de leopard. :)







Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Paleta Coastal Scents - Prism Palette;
- Tus Oriflame - Black;
- Rimel Hyper Stretch - Black - Oriflame;
- Creion Revlon Luxurious Color - Black - linia apei.
- Gene false no name.

Machiaj ten:

- Fond de ten Ever Lasting - Oriflame - Nuanta Nude Pink;
- Pudra Accord Parfait L'oreal;
- Blush Essence Silky Touch.

Machiaj buze:
- Ruj Avon - Silky Peach.

Ce parere aveti despre acest machiaj? Eu pot spune ca ma declar multumita pentru prima incercare a unui machiaj de acest gen.
Mai jos, tutorialul care m-a ajutat la conceperea acestui machiaj.


Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


P.S. La prima poza m-am jucat in Photoscape, am dorit sa imi accentuez mai tare ochii. :)



You Might Also Like

Un comentariu: