Oktoberfest colab

marți, octombrie 02, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va prezint un nou proiect la care particip alaturi de "colegele de breasla", tema fiind Oktoberfest. Intre 1 si 3 octombrie veti vedea cateva postari care au acest subiect asa ca...Willkommen zum Oktoberfest!


    Cu aceasta ocazie, doresc sa va prezint un machiaj si un outfit timd. ;)) 
    La capitolul machiaj am folosit auriu si kaki, am incercat oarecum sa ma asortez cu uniformele nemtesti.





Produse folosite:

Machiajul ochilor:




- Primer Elf - Sheer;
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Fard quatro GA-DE nr. 22
- Fard Beauties Factory nr. 519;
- Paleta Radiance;
- Tus Oriflame - Black;
- Rimel Hyper Stretch - Black - Oriflame;
- Gene false no name.




Machiaj ten:
- Fond de ten Ever Lasting - Oriflame - Nuanta Nude Pink;
- Pudra Accord Parfait L'oreal;
- Perle bronzante - Avon  Glow.

Machiaj buze:
- Ruj Oriflame - Colour Atraction - Urban Twilight.

Outfit-ul a fost inspirat tot din vestimentatia saseasca, am incercat sa fiu cat mai serioasa.:)



Va invit sa vedeti si creatiile partenerelor mele:
Ei, ce parere aveti despre acest proiect? De aceasta data pot spune ca mi-am depasit zona de confort in totalitate. :)


Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: