Review: Demachiant pentru ochi Maybelline Jade

joi, octombrie 18, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De foarte mult timp doream sa incerc produsele Maybelline Jade. Nu se gasesc inca in Romania, dar in Sibiu am auzit foarte multe lucruri despre aceasta firma, dspre produsele cosmetice superioare calitativ fabricate de ei si bineinteles ca le-am adaugat pe wishlist. Cred ca telepatia functioneaza deoarece prietena mea mi-a oferit acest demachiat in momentul in care mi-a satisfacut si nevoia de Essence. :)
    Astazi va prezint Demachiantul pentru ochi Maybelline Jade.




Ce spune producatorul:
- Formula rapida care indeparteaza usor machiajul;
- Este foarte bland cu pielea sensibila din jurul ochilor.

Ce spun eu:
- Are un miros placut, fresh;
- Consistenta sa lichida m-a incatat in momentul in care l-am vazut, sunt fana a acestor tipuri de demachiant;
- Ambalajul este practic iar metoda de dozare eficienta;
- Iar acum, din pacate voi incepe cu minusurile: la prima aplicare m-au usturat teribil ochii dar am continuat sa il folosesc pentru ca doream sa vad cumse comporta in timp. Din pacate senzatia de usturime din timpul demachierii nu a disparut;
- La capitolul eficienta am fost cam dezamagita deoarece imi era greu sa indepartez si cel mai usor machiaj iar cu rimelul era o adevarata provocare. Am imbibat discheta cu demachiant si am incercat sa indepartez machiajul cu o cantitate mai mare dar in acest mod am reusit sa imi irit pielea din jurul ochilor mai tare, in cazul in care aplicam o cantitate mai mica din produs trebuia sa insist foarte mult si din nou ajungeam sa imi "supar" pielea;
- Are o cantitate de  125 ml si o valabilitate de 6 luni de la deschidere.

In concluzie, este un demachiant care nu primeste nota de trecere din partea mea. Nu am am o piele sensibila si totusi am avut probeme cu el. Nu recomand acest produs, iar in cazul in care treceti prin Germanica sugerez sa va orientati catre un alt brand (ma refer strict la acest demachiant).

Voi ati folosit produse Jade Maybelline? Daca da, ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: