Ce produse am mai terminat...

sâmbătă, noiembrie 10, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     A sosit momentul acela al lunii in care ma laud cu produsele pe care am reusit sa le elimin din stoc. Este un prilej de mare bucurie pentru mine, pentru ca am promis ca nu mai cumpar nimic pana nu voi termina macar o parte din produsele pe care le-am adunat cu spor in ultima perioada. 
    Produsele pe care le-am stors pana la ultima picatura sunt urmatoarele:


- cu durere in suflet ma despart de Lotiunea de corp cu aroma dulce Balea Young - review aici;
- gelul de dus Balea Lovely Raspberry a fost stors pana la ultima picatura si ma bucur ca mai am unul, imi place la nebunie aroma sa, review aici;
- untul de corp Balea a fost folosit excesiv in aceasta luna, mi-a placut foarte mult, de la aroma pana la hidratare, review aici. Nu plang foarte tare dupa el, cred ca stiti deja la cine ma reintorc.


- demachiantul pentru ochi Maybelline Jade, m-a chinuit, nu stiu de ce m-am ambitionat sa il termin...review aici;
- rimelul Hyper Stretch Oriflame, mi-a placut, l-am recomandat, s-a terminat...A fost rimelul meu preferat in aceasta vara,  review aici.

    Acestea au fost produsele pe care am reusit sa le termin in ultima perioada. Ma bucur de fiecare data cand reusesc sa termin un produs deoarece stiu ca daca voi incepe din nou achizitiile nu ma voi intoarce acasa simtindu-ma vinovata. :)

    Voi ce produse ati reusit sa terminati in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: