Favoritele lunii octombrie

joi, noiembrie 01, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    A mai trecut o luna si a venit momentul sa va prezint produsele pe care le-am folosit si mi-au placut foarte mult in octombrie. Inca sunt in perioada in care incerc sa ma abtin de la cumparaturi, incerc sa achizitionez doar produsele de care am cu adevarat nevoie si sa folosesc din "stocurile" pe care le-am adunat precum o furnicuta in timpul verii.
    Favoritele lunii octombrie sunt urmatoarele:



- desi nu apare in "poza de grup" o sa incep cu sapunul natural cu cafea Savonelle care este aproape terminat, mi-a placut mult, review aici.
- am inceput sa folosesc crema de zi si crema de noapte din gama Beautycycle - Water - Amway, nu ma asteptam sa imi placa atat de mult, in curand vor urma si review-urile;
- fondul de ten EverLasting - Oriflame m-a cucerit de la prima aplicare, review aici;
- rimelul Maybelline - Cat eyes imi place foarte mult, daca doriti ii pot face si un review desi genele mele scurte si drepte nu stiu daca va vor impresiona. :)
- lipbalm- ul Cherry Kiss - Essence imi este alaturi din momentul in care l-am castigat, imi place gustul, culoarea si hidratarea care le-o ofera buzelor, review aici;
- oja P2 stiu ca este si preferata voastra nu numai a mea, ati vazut-o aici;
- balsamul de par Enliven, pe care l-am achizitionat datorita aromei de mango, m-a impresioant, review aici.

     Acestea ar fi produsele mele preferate din luna octombrie.
   Voua ce produse v-au placut? Se regaseste ceva din lista mea pe lista voastra?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: