Haul Yves Rocher

marți, noiembrie 20, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Da, da stiu....am "pacatuit". Da, da stiu...ca ma laudam ca nu mai cumpar nimic pana nu reusesc sa epuizez proviziile adunate cu drag si spor precum furnica, in timpul verii... Nu m-am putut abtine, dar nu imi pare rau. Cred ca in cazul meu, Maslow s-a inselat, o nevoie nesatisfacuta in timp nu se stinge, ci se amplifica. ;))
    Un click a fost suficient si am intrat in minunata lume Yves Rocher, arome, oferte, iz de sarbatoare, cum sa ma abtin (cred ca cineva rade din nou de mine)?
    Gata cu scuzele, acum va prezint mica comanda pe care am asteptat-o cu sufletul la gura, iar acum, coletul a fost devorat iar simturile mi-au fost desfatate de aromele apetisante.


- Am profitat de oferta care includea 3 geluri de dus Jardins du Monde (Floare de lotus din Laos, Rodie din Spania si Flori de bumbac din India) - cu doar 21 lei;
- Gelurile de dus Jardins du Monde cu cafea din Brazilia - 8 lei - nu sunt laudate fara motiv, mirosul lor este pur si simplu delicios;
- Balsam hranitor pentru buze Citron Vanille - editia limitata de Craciun - 10 lei - are o aroma placuta, o combinatie echilbrata a celor doua arome, vanilie si lamaie;
   Cadoul care mi l-am ales pentru o comanda de peste 39 lei a fost Apa de parfum Comme Une Evidence - 50 ml - putin cam dulce pentru gsturile mele, dar potrivit pentru sezonul rece.
    Am mai primit si o varianta mini de 15 ml a Cremei demachiante pentru ten si ochi,  varianta mini de 15 ml a Cremei restructurante de zi - Serum Vegetal si o mostra a Cremei de zi Ovale Lifting.
    Pentru toate am platit doar 58 lei, ceea ce mi se pare foarte rentabil, nu? O sa revin cu review-uri ale fiecarui produs in parte, asa cum v-am obisnuit.
    Nu stiu cum se face dar, in noul catalog atentia mi-a fost atrasa din nou de gelurile de dus. Cred ca totusi ar trebui sa ma cumintesc, dar arata atat de bine...

Voi ati profitat de oferta Yves Rocher din aceasta luna? Ce produse imi mai recomandati?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: