Manichiura cu catifea

vineri, noiembrie 16, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum v-ati exprimat doleantele la una dintre postarile anterioare, pentru  astazi v-am pregatit manichiura cu catifea.
    Din momentul in care am auzit de aparitia acestei minunatii mi-am dorit foarte mult sa o incerc si daca iti doresti ceva suficient de mult, Universul lucreaza pentru tine, nu? Am castigat-o la un giveaway organizat de Miu Miu si am incercat-o rapid.
    Va spun sincer, cu aceasta manichiura ma simt ca o pantera, e de efect.






Produse folosite:


Ce zicieti? Va place acest gen de manichiura?
Mie imi place mult, unghiile au aspect deosebit si foarte important, pentru realizarea ei nu ai nevoie de foarte mult timp. Daca vreti pot sa fac si un mini tutorial pentru a va demonstra cat de simplu este.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: