NOTD: Happy Dots

marți, noiembrie 27, 2012 bydee-make-up 1 Comments

Hey girls,

    Mi-am dorit atat de mult instrumentul pentru nail art de la Avon incat din momentul in care l-am achizitionat doar cu el imi vine sa ma joc. Este usor de folosit iar manichiurile facute cu ajutorul lui sunt haioase si de efect.  
    Astazi va prezint o manichiura vesela, am dorit sa ies din atmosfera de negru, bleumarin si burgundy si sa incerc si altceva. Am reusit, rezultatul este pe placul meu sper ca si voua sa va placa la fel de mult.





Produse folosite:

Produse folosite:
- Oja Essence - Viva la Green;
- Oja Medusa Isabella - nr. 20;
- Oja Gabrini - Summer Edition - nr. M110.

Ce parere aveti? Si voi sunteti fane ale bulinutelor sau le evitati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

Un comentariu:

  1. Foarte funny!:)imi plac enorm de mult.mi-am luat si eu un instrument de tortura zilele trecute insa nu am apucat sa-l folosesc.
    Pup,draga mea.

    RăspundețiȘtergere