NOTD: Oldies but goodies

vineri, noiembrie 02, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

   Astazi va voi prezenta o oja care mi-a placut din momentul in care am achizitionat-o...sa tot fie vreo 5 ani....Nu m-a dezamagit, am inchis-o bine, nu s-a uscat deloc si o mai am si acum. Este vorba depre o oja de la Avon - Amethyst, editie limitata de Craciun daca nu ma insel, un visiniu cu irizatii aurii pe care uitasem ca o am pana in momentul in care am vazut postarile cu frumoasa oja Max Factor - Fantasy Fire si m-am gandit ca am si eu una asemanatoare. :)
    Aceasta este veterana colectiei mele:






    Desi e antica, veche si de demult, este in perfecta stare de functionare si are o rezistenta de 3-4 zile (eu la acest interval imi fac manichiura).
    Voi aveti astfel de oje sau sunt singura care nu se poate desparti de vechile"iubiri"?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: