Review: Crema de noapte hidratanta regeneranta Beautycycle - Amway

miercuri, noiembrie 07, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va povesteam cu ceva timp in urma ca am primit cadou de ziua mea gama Beautycycle Water – Amway. Am tot amanat inceperea cremelor deoarece doream sa termin produsele care le utilizam dar a venit si randul lor, asa ca dupa cum v-am promis vedetele din aceasta saptamana sunt cremele Beautycycle Water.
    Astazi doresc sa va prezint Crema de noapte hidratanta regeneranta Beautycyle Water.


Consistenta:




Ingrediente: 



Ce spune producatorul: 

Spuneti noapte buna tenului uscat. 
Ingredientele hidratante din Crema de noapte hidratanta regeneranta Beautycycle™ water  confera fermitate in timp ce glucozamina, algele marine si extractul de drojdie stimuleaza exfolierea in timpul somnului, in acelasi timp uniformizand. Ofera tenului o doza nocturna de vitamina E cu proprietati antioxidante si vitamina B. Ajuta la estomparea ridurilor fine.

Ce spun eu:

- O sa va spun inca din primele randuri ca imi place aceasta crema, m-a impresionat;
- Produsul este ambalat intr-o cutie din carton, in interiorul careia am gasit toate informatiile de care am fost interesata;
- Nu este sigilata, la acest capitol o sa ii ofer un minus;
- Are o culoare alba si un miros placut, proaspat;
- Dupa cum ati putut observa si in pozele mai sus prezentate, este un gel cu o consistenta cremoasa, aceasta este impresia care mi-a lasat-o;
- Se absoarbe imediat dupa aplicare;
- Este o crema non comedogenica, nu am avut inamici pe piele dupa ce am folosit-o;
- Nu lasa pe piele nici o pelicula grasa dupa aplicare;
- Dimineata tenul meu arata hidratat, odihnit ;
- Are o cantitate de 60 ml;
- Valabiltatea este de 12 luni din momentul deschiderii;
- Pretul sugerat pe site-ul Amway este de 62 lei, eu am primit-o cadou.

In concluzie, este o crema pe care tenul meu (in cazul in care nu stiati, uscat cu tendinte de ingrasare in zona T) o place foarte mult. Desi nu are consistenta pe care o caut pentru crema perfecta, isi face treaba exemplar. Primeste din partea mea un DA, o recomand.

Voi ati folosit produse din aceasta gama? Daca da, v-au placut?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: