Review: Crema de zi hidratanta regeneranta Beautycycle water - Amway

vineri, noiembrie 09, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Zilele trecute v-am vorbit despre Crema de noapte hidratanta regeneranta din gama Beautycycle  iar astazi a venit randul cremei de zi. Fara sa pierdem vremea si fara prea multe introduceri va prezint: Crema de zi hidratanta regeneranta Beautycycle Water.



Consistenta/culoare:



Ingrediente:



Ce spune producatorul: 
Crema de zi hidratanta regeneranta SPF 15 UVB/UVA Beautycycle™ Water – creeaza un scut hidratant ce protejeaza tenul intreaga zi. Hialuronatul si vitamina E calmeaza tenul si previn deshidratarea acestuia. SPF 15 UVB/UVA cu spectru larg protejeaza tenul de factorii de mediu si de radicalii liberi. Ingredientele hidratante mentin tenul ferm si catifelat.

Ce spun eu:
- are ambalajul identic cu al cremei de noapte, un borcanas din plastic de 60 ml, nesigilat.
- pe interiorul cutiutei din carton gasiti toate informatiile de care aveti nevoie;
- in momentul in care am desfacut capacul am simtit un miros fresh, proapat care mi-a placut foarte mult;
- am observat consistenta cremei care m-a surprins (ma asteptam sa fie mai consistenta) - o cosistenta usoara ca de spuma, si mi-am spus ca nu are cum sa fie eficienta. Ei bine, m-am inselat…
- se absoarbe rapid in piele si nu lasa nici o pelicula grasa la suprafata acesteia;
- este o baza pentru machiaj excelenta;
- pielea este foarte hidratata iar ridurile fine nici nu se mai observa. Metine nivelul hidratarii pielii pe durata intregii zile, pot spune ca face fata cu brio vremii de afara, nu stiu daca ma va proteja in momentul in care va veni cu adevarat iarna;
- Consider un plus prezenta SPF-ului, micut intr-adevar (15) dar prezent;
- are o valabilitate de 12 luni de la deschidere;
- poate fi achizitionata prin intermediul reprezentatilor Amway;
- eu am primit-o dar pe site-ul Amway are un pret sugerat de  61 lei.

In concluzie, desi nu ma asteptam…imi place, imi place, imi place, imi simt tenul catifelat si hidratat iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure. Daca o recomand? Bineinteles, daca imi place sunt sigura ca si voi ati indragi-o.

Ce parere aveti? Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: