Review: Gel de dus Nivea double effect

miercuri, noiembrie 28, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi avem pe lista review-ul unui gel de dus care si-a asteptat cumintel randul, colectia mea fiind destul de mare. Este vorba despre gelul de dus Nivea - double effect - Shower & Shave, primit cadou de la prietena mea care imi cunoaste micile obsesii (geluri de dus si lotiuni de corp in cazul in care aveati dubii), le intelege si mai nou le si alimenteaza.
    Produsul arata in felul urmator:


Sistem de inchidere:


Culoare/consistenta:


Ingrediente: 


Ce spune producatorul:
Pentru o experienta placuta in timpul dusului si o epilare usoara.
Bucură-te de un moment de rasfat in timpul dusului.
Tehnologia de hidratare Hidra IQ - pentru o piele catifelata!
Simti că renasti cu fiecare dus.
- pH echilibrat
- toleranta a pielii testata dermatologic.

Ce spun eu:
- Mi-a placut in primul rand aroma sa, fresh dulceaga cred ca este cea mai buna descriere, nu mi se pare ca seamana cu nimic din ce am folosit pana acum;
- Baia este inundata de mirosul sau, dar pe piele nu persista foarte mult timp;
- Dupa cum vedeti, are o consistenta cremoasa si face o spuma abundenta, ma simt rasfatata in momentul in care il folosesc;
- Pielea este hidratata dupa dus, nu am senzatia aceea de "piele stransa";
- Este eficient si pentru partea a 2-a a denumirii sale, l-am testat desi nu sunt o fana a acestui tip de epilare;
- Ambalajul este micut si practic, dintr-un material plastic tare si rezistent, iar sistemul de inchidere este sigur, imi place, nu imi distruge unghiutele;
- Are o cantitate de 250 ml si o valabilitate de 12 luni de la deschidere;
- Din pacate nu ii cunosc pretul, a fost un cadou iar in momentul in care am mers la cumparaturi am uitat in totalitate sa il caut desi mi-am propus acest lucru de mai multe ori.

In concluzie, imi place acest gel de dus consistent si cremos care ma rasfata zilnic si primeste un DA din partea mea. Da, mi-a placut.

Voi l-ati folosit? Daca da, ce parere ati avut despre el, dar despre alte produse din gama Nivea? Ce imi mai recomandati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: