Review: Lotiune-ulei de corp cu nuca de Marula - Balea

vineri, noiembrie 23, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezin o lotiune de corp pe care o folosesc cu drag si spor din momentul in care am achizitionat-o, cu ocazia  colaborarii  intre bloggerite, Cumparaturi de 20 de lei. Am mai vazut-o in DM dar am incercat sa ma abtin, spunandu-mi ca mai am destule si dorind-o in taina,  iar in momentul in care am vazut provoarea cumparaturilor mi-am spus ca e un semn si m-am dus direct la ea.
    M-a atras foarte mult ideea de lotiune-ulei de corp, mai ales ca in aceasta perioada pielea are nevoie de ajutor suplimentar la capitolul hidratare, asa ca personajul principal al acetei postari este: Lotiunea -ulei de corp cu nuca de Marula de la Balea.



Sistem de inchidere:

 Culoare/consistenta:




Ingrediente:



Ce spune producatorul:

- Lotiunea - ulei de corp Balea ofera o senzatie matasoasa si catifelata a pielii;
- Reteta exclusiva contine 40% uleiuri nutritionaleca: uleiuri e migdale, soia si floare soarelui;
- Vitamina A si Allantoina ofera suplete pielii;
- Lotiunea usoara este absorbita repede.

Ce spun eu:

-  Pe langa ideea de lotiune-ulei de corp m-a atras si aroma acestei lotiuni, miroase atat de frumos...o aroma dulceaga, as asemana-o cu o combinatie foarte reusita intre vanilie si migdale;
- Am ajuns acasa cu ea swi am inceput-o fara sa stau pe ganduri. Ce mi s-a parut foarte ciudat a fost ca, desi este o lotiune consistenta, neobisnuit de consistenta pentru produsele Balea, la contactul cu pielea se modifica, lasa impresia unei lotiuni usoare care se absoarbe rapid;
- Pe langa acest lucru, pielea ramane lucioasa, ca si cum ai fi aplicat un strat subtire de ulei de corp;
- La capitolul hidratare nu pot spune ca exceleaza, pielea ramane fina intr-adevar dar nu mi se pare ca hidrateaza suficient mai ales pentru aceasta perioada. Cred ca pentru vara ar fi excelenta (ma imaginez venind de la plaja si rasfatandu-ma....);
- Aroma sa persista destul de mult, pot spune ca inclusiv pijamaua mea este aromata;
- Sistemul de inchidere este pe placul meu, am facut si testul presiunii si l-a trecut cu brio, poate fi transportata fara probleme, aceasta nu se va deschide pe parcurs;
- Are o cantitate de 200 ml si datorita consistentei sale cremoase nu ai nevoie de o cantitate mare din produs pentru o utilizare;
- Am achizitionat aceasta lotiune - ulei de corp din magazinul DM la un pret de 9,9 lei;
- Este valabila pana in ianuarie 2015, dar la pasiunea cu care o folosesc nu cred ca va ajunge nici in ianuarie 2013.

In concluzie, este o lotiune care m-a cucerit datorita aromei, pentru ca la capitolul hidratare trebuie sa insist putin... aplic doua straturi de produs pentru a ma declara multumita. Probabil daca nu ar fi mirosit atat de bine as fi abandonat-o pana la vara dar imi place foarte mult. Nu cred ca o voi recumpara deoarece imi place sa incerc mereu produse noi. Daca aveti probleme cu hidratarea pe timpul iernii, cred ca ar fi bine sa va orientati catre creme sau unturi de corp mai puternice.

Voi ati folosit aceasta lotiune? Daca de, ce parere aveti despre ea? Vi s-a intamplat vreodata sa va placa aroma unei creme/lotiuni atat de tare incat sa nu o lasati pana nu o terminati?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: