TAG :)

miercuri, februarie 27, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls!

    Va era dor de un TAG? Mie imi plac foarte mult.
    Beautiful M m-a nominalizat iar eu m-am supus interogatoriului fara clipesc. Multumesc draga mea!

Sursa

Conditiile care trebuie indeplinite sunt urmatoarele:

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;
2.Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului,trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;
4.Nominalizeaza 9 blogarite pe care le admiri si premiaza-le;
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor ;

Cele 11 lucruri despre mine...

- Dezvolt mici obsesii pentru diverse melodii pe care le ascult pana simt ca sunt satula pana peste cap;
Obsesia actuala:


- Sunt o persoana stresata si uneori stresanta;
- Imi place sa termin tot ce imi propun cu mult inaintea termenului limita pentru a sta linistitat (a se citi punctul de mai sus - stress);
- Nu imi incep ziua fara o cafea delicioasa, doar asa pot sa functionez;
- Ceasul meu biologic a trecut deja la ora de vara iar la 5:30 sunt in picioare;
-  Imi place sa mananc santos dar niciodata nu spun nu unui fast food - nu pot;
-  Incerc sa imi mentin zambetul pe buze si o atitudine cat mai pozitiva chiar daca am o zi "grea"'
- Astept cu nerabdare primavara/vara petru a incepe excursiile;
- Mi-as dori sa am o remorcuta plina cu oje;
- Imi place sa gatesc bunatati, mai nou am un fix cu briosele;
- Imi verific mailul foarte, foarte des.

1. Care este povestea blogului tau ?
Am dorit un loc doar al meu, un loc frumos in care sa fiu EU cu bune, cu rele cu dorinta de  a invata mereu lucruri noi si de a ma autoperfectiona.

2. Oja preferata.
Toate? Bine, acm imi doresc foarte mult Golden Rose dar toate ojele imi snt dragi.

3. Care este visul tau ?
O viata linistita si lipsita de griji. :))

4 . Unde ti-ar placea sa calatoresti ?
Mi-ar placea sa vad toata lumea. Nu conteaza mijlocul de transport sau cazarea, aparatul foto si imbracamintea adecvata.

5 . Care este cartea ta preferata ?
Mi-au placut foarte multe carti dar Mandrie si prejudecata este pe primul lc in topul meu.

6 . Care este piesa vestimentara preferata in acest moment ?
Un sacou gri foarte dragut.

7 . Ce ti-ar placea sa primesti de martisor ?
Oooo, am un intreg wishlist. L-am prezentat aici

 8 . Care este mancarea ta preferata ?
Sunt o gurmanda inraita. Imi plac foarte multe sortimente  insa nu pot spune ca am o preferata care o aleg la orice ora din zi sau din noapte.

9 . Unde iti place cel mai mult sa te plimbi ?
Anul trecut m-am indragostit de munte. M-as plimba mereu pe carari de munte, la aer curat dar...nu as refuza niciodata o plimbare pe faleza.

10 . Povesteste o intamplare recenta care te-a surprins.
Prietenul meu a reusit sa ma surprinda cu untul de corp Herbagen, nu a intrat in magazin cu mine dar a stiut la ce m-am uitat si mi l-a cumparat "incurcandu-mi" project pan-ul.

11. Ce contine portfardul tau ?
Prea multe farduri. Ma pregatesc de prima editie "Trash it" dar nu ma lasa inima. :)

Acestea ar fi raspunsurile mele, imi invit blogroll-ul sa raspunda acestor intrebari si pe voi cele care nu aveti un blog, va astept la sectiunea de comentarii (mi-a placut foarte mult setul de intrebari pe care l-a compus Beautiful M  asa ca va propun aceleasi intrebari). Sunt curioasa si de raspunsurile voastre.

Kiss Kiss Dee






You Might Also Like