NOTD: Jolly Jewels -109

miercuri, martie 27, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A doua oja din colectia  happy, happy, joy, joy care a fost primita cu bratele deschise in caminul casei ojelor mele este Golden Rose Jolly Jewels numarul 109. Este o minunatie care mi-a adus zambetul pe buze si pe care nu as mai fi sters-o cu nici un pret. Mi-as dori sa o port pana la ultimul strop (noroc ca mai am si alte oje care au acelasi rol in viata mea).
    Am aplicat-o peste oja Natty - 437, care are o nuanta de mov inchis si rece iar rolulul minuantiei a fost de a incalzi atmosfera, lucru pe care l-a reusit cu succes.
    Cuvintele sunt de prisos, va las si pe voi sa o admirati.





"Inculpata" in prim plan:



V-am convins? Ce parere aveti despre manichiura mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like