O noua provocare, un nou secret: Reteta frumusetii

vineri, martie 15, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Oriflame ne  provoaca din nou, de aceasta data dorind sa afle care este reteta frumusetii noastre. Stiti ca imi plac provocarile asa ca, m-am conformat si am inceput sa astern randurile, sa elucidez misterele.
    Reteta mea...e arhicunoscuta, nu v-am ascuns niciodata secretul meu si va sfatuiesc mereu sa o folositi. Stiti despre ce e vorba?
   Eu consider ca secretul frumusetii se ascunde in spatele unui zambet, dupa cum spunea si Antoine de Saint-Exupery: " Un zambet este adesea esentialul. Esti platit cu un zambet. Esti rasplatit cu un zambet. Esti insufletit de un zambet si calitatea unui zambet te poate face sa mori. "
    In momentul in care zambim, lumea este mai frumoasa, viata mai usoara iar mie, toate persoanele care zambesc mi se par cele mai frumoase.
    Secretele din spatele unui zambet sunt nebanuite. Un zambet poate ascunde atisfactia pe care o simti in momentul in care reusesti sa realizezi ceva.

Sursa
   Fericirea, implinirea din timpul unei zilei.

    Linistea si relaxarea binemeritate dupa o perioada de activitate intensa.

    Bucuria pecare o ai in momentul in care primesti sau daruiesti ceva.

    Fiecare dintre noi cred ca a zambit larg si a simtit o umbra  mica, mica de vinovatie dupa ce si-a facut un moft, o achizitie care nu era neaparat necesara. Un ruj, un fard, o pereche de pantofi sau o rochita pot face pe oricine sa zambeasca.

    Un zambet melancolic, o amintire frumoasa aduce un plus de frumusete pe chipul nostru.

Sursa
     Doamnelor, pentru mine, un zambet cald din suflet reprezinta intruchiparea frumusetii asa ca...nu uitati sa zambiti! 
    Intotdeauna vom gasi motive pentru care sa stam incruntate dar putem sa privim si jumatatea plina a paharului, sa fim optimiste iar ridurile de expresie sa apara in cauza zambetelor si nu din cauza tristetii.

Sursa

Pe voi ce va face sa zambiti?

Kiss Kiss Dee
 

You Might Also Like