O surpriza minunata

miercuri, martie 13, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu pot incepe aceasta postare decat cu ....Alexantza  mi-a facut-o!
    Ce mi-a facut? Surpriza minunata despre care este vorba in aceasta postare.
    Sunteti curioase, nu?
    Alexantza este una dintre persoanele cu care m-am imprietenit prin intermediul bloggingului. Nici nu imi mai amintesc care a fost primul nostru subiect, cum am ajuns sa povestim dar ma bucur ca am facut-o. Am discutat mai mult timp despre produsele care ne plac sau ne displac, am descoperit ca gusturile noastre se aseamana foarte mult iar uneori compania reciproca este daunatoare finantelor de care dispunem. Asa am ajuns sa comandam diverse produse de care avem mai mult sau mai putin nevoie dar care ne fac sa zambim, iar zambetul....e cel mai important accesoriu.
    In urma unei comenzi de accesorii pentru unghii, o obsesie pe care o impartsim, in coletul primit de la domnisoara sus numita am mai primit si urmatoarele minunatii.


    Stiind ca se o ocupa si cu confectionarea bijuteriilor, o puteti vizita aici, am intrebat-o daca are pe stoc niste cerecelusi negri, ea mi i-a aratat pe cei din imagine dupa care nu mi-a mai spus nimic...ma gandeam ca poate i-a vandut intre timp. Ei bine, m-am inselat. Pe langa dragalaseniile negre am mai primit si unele roz, portocalii, verzi si galbene, o pereche de fundite negre alaturi de un inelus asortat si o bratara cu tepi si cranii rosii.
    Cireasa de pe tort au fost colantii Romwe - Galaxy. Mi-i doream foarte mult iar Ale mi i-a oferit cu conditia ca primul outfit pe care il voi prezenta pe blog sa ii aiba pe ei in centru atentei.


    In curand veti vedea primul meu outfit, sper sa ma descurc...
    Draga mea, esti o persoana minunata si iti multumesc din suflet pentru aceasta surpriza.

Sper ca nu v-am plictisit cu postarea mea kilometrica dar simteam nevoia sa va impartasesc si voua aceasta experienta.
Ce parere aveti despre surpriza mea?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like