Review: Balsam instant bifazic hidronutritiv ANIAN

luni, martie 04, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca nu sunt singura persoana care isi doreste un par frumos, sanatos in cazul meu, plete lungi si balaie precum ale Cosanzanei. Anul trecut am renuntat la bobul pe care l-am purtat aproape patru ani si am decis ca imi doresc sa am din nou un par lung si frumos.
    Uitasem ca nu e atat de usor. Parul trebuie ingrijit, hranit iar varfurile sale mereu intretinute. Asta in cazul in care dorim sa arate ca al Cosanzenei...Eu am grija si cam la trei luni sa imi tai cate 1-2 centimetri din varfuri (ideal ar fi ca lunar sa taiem cate un centimetru din varfuri dar cine are timp?). Parul creste mai repede si este sanatos.
    Dupa cum stiti deja, in cazul parului meu toate sunt bune si frumoase cu exceptia sebumului care ma chinuie mereu, asa ca trebuie sa caut produse care  sa hraneasca parul dar sa nu imi deranjeze scalpul.
    Luna trecuta am primit pentru testare Balsamul instant bifazic hidronutritiv pentru toate tipurile de par - cu keratina lichida si protectie pentru par vopsit si m-am bucurat pentru ca ideea unui balsam leave-in care contine keratina lichida mi-a starnit curiozitatea de foarte mult timp, iar astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre el.




Sistem de dozare:


Ingrediente:


Ce spune producatorul:
    Noua formula de Tratament balsam instant pentru par deshidratat si deteriorat cu keratina lichida si ingrediente care hranesc, protejeaza, hidrateaza si refac parul atat in interior cat si in exterior, redandu-i vitalitatea si lasandu-l matasos, stralucitor ai usor de aranjat. Ideal pentru parul afectat de permanent, coloranti, radiatii solare si alti agenti externi agresivi.
Se poate folosi si pe parul uscat mai ales daca este deteriorat si expus la soare. 


Ce spun eu:
    Primul gand care mi-a trecut prin cap in momentul in care l-am vazut a fost "Mama mia cat de mare e! Cum o sa il folosesc?". Dar acest gand a fost rapid alungat in momentul in care am inceput sa il manevrez. Desi are 400 ml, ambalajul este foarte usor de folosit. Eu il agit bine, bine iar apoi cu ajutorul pulverizatorului il distribui uniform fara nici un impediment.
     Aroma sa este fresh, simti ca a  venit primavara in momentul in care il folosesti.
     Acum sa revenim la detaliile cele mai importante si anume efectele.
     Parul meu are un aspect foarte frumos de cand il folosesc. Arata sanatos, il simt diferit. Este foarte usor de pieptanat si de descurcat (din acest motiv intotdeauna mi-au placut balsamurile de acest gen).
     Simt intr-adevar ca varfurile sunt hranite (de aproximativ 2 ani mi-am dat seama ca nuanta naturala a parului meu este chiar frumoasa si am decis sa renunt la colorarea permanenta, iar acum am un ombre care arata bine varfurile ramanand decolorate).
     Dupa ce am inceput sa il utilizez am observat ca parul meu are mai mult volum si ma tot intrebam care e cauza. Dansul este vinovat. Un plus din partea mea, deoarece parul subtire si fin nu este prea norocos la acest capitol.
     Nu mi-am simtit parul incarcat si nu a avut tendinte de ingrasare mai puternice decat de obicei.
     Are o valabilitate de 12 luni, sunt sigura ca aceasta cantitate poate ajunge si celei mai cele Cosanzene deoarece e nevoie de o cantitate foarte mica pentru o utilizare.
     Poate fi achizitionat de aici.
    

In concluzie, este un produs care este pe placul parului meu si primeste un mare DA din partea mea. Acum, astept vara pentru ca sunt curioasa cum se va comporta cu parul meu dupa expunerea la soare. Cred ca il va rasfata, dar...astept cu nerabdare sa il pun la incercare.

Ati folosit acest produs? Dar produse ANIAN? Ce parere aveti despre el/ele?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

   

You Might Also Like