Review & Swatch: Avon Supershock - Aqua Pop

marți, martie 26, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Ma laudam ca sunt puternica...Ma laudam ca ma pot abtine...Ei bine, cu Deena langa mine nu mai reusesc... Am vazut swatch-uri ale creioanelor Supershock, m-a directionat catre magazinul Avon si cu aceasta ocazie mi-am facut un mic cadou.
    Initial ma gandeam daca merita sau nu investitia, nu credeam ca atat de special dar....m-am inselat. Este special si nu regret nici o clipa achizitia facuta.
    Pana acum nu am folosit un creion care sa aiba o mina atat de moale si care sa fie atat de rezistent in acelasi timp. Ma fac cu el dimineata la ora 8 iar seara, in jurul ore 19:00 este intact, culoarea nu isi pierde intensitatea iar el nu se "clinteste".
    Am inceput cu o singura nuanta, pentru ca nu ma gandeam ca voi fi atat de multumita dar vor urma si altele, va asigur!
    Nuanta pe care am ales-o este Aqua Pop, care mi se pare deosebit de frumoasa, va veti convinge din swatch-uri daca nu ma credeti pe cuvant.
    Creionul este ambalat intr-o cutie cartonata iar invelisul care protejeaza mina este din lemn, un mare plus din partea mea.
    In cazul in care nu v-a facut cu ochiul prin cataloage, produsul arata in felul urmator:





  Swatch cu blitz:


Swatch fara blitz:


 In concluzie, afirm sus si tare ca cei 12 lei pe care i-am cheltuit pentru achizitionarea acestui creion sunt cea mai buna investitie din aceasta luna. Sunt foarte multumita de acest creion si cred ca va fi nelipsit din trusa mea in aceasta vara (si nu numai).

Voi ati descoperit aceste creioane? Eu ma pregatesc pentru o adevarata colectie.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like