Review & Swatch: MUA Glitterball Palette

marți, martie 12, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am decis sa incep seria prezentarii produselor MUA cu produsul pe care mi l-am dorit cel mai mult in momentul in care m-am avantat in razboiul de cucerire al acestor produse ieftine si bune si anume Paleta Glitterball.
    Eram convinsa ca voi fi multumita de calitatea acestei palete avand in vedere ca Undressed pe care v-am prezentat-o aici  m-a fidelizat ca si consumator al paletutelor.
    Mi-a fost foarte greu sa ma decid asupra unei singure palete deoarece pretul foarte mic 2 lire (pret standard 4 lire) era mai mult decat atractiv, dar m-am gandit ca nu are rost sa imi fac un depozit MUA si sa nu reusesc sa folosesc toate fardurile asa ca, rationamentul a invins iar Glitterball a fost cea adaugata in cos.
    Am ales aceasta paleta datorita nuantelor feminine si sidefului/sclipiciului pe care il contine fiecare pastiluta. Nu am fost niciodata o fana a fardurilor mate (un maro si un bej mi se par suficiente in "arsenalul " din dotare) asa ca m-am decis sa o achizitionez pe dansa.
    V-am plictisit cu istorisirea mea? Sper ca nu, dar sa trecem la fapte.
    Paleta Glitterball contine 12 pastilute in nuante metalice, sidefate cu si fara glitter. Are o cantitate de 9.6 grame si o valabilitate de 12 luni de la deschidere asa ca trebuie sa profitati din plin de ea.




Swatch randul 1:



Swatch randul 2:




    Nuantele sunt pigmentate si usor de aplicat, spre deosebire de Undressed care mai avea si nunate care se aplicau mai greu (cele mate) aceasta nu mi-a creat nici o problema. Swatch-urile sunt facute fara primer.
    Rezistenta lor m-a impresionat in cel mai placut mod (nu am pleoape uleioase), dupa 10 ore fardul arata impecabil pe pleoapele mele.
    Ambalajul mi se pare putin mai slabut calitativ, un plastic care ma face sa am grija de modul in care le manevrez si depozitez deoarece nu sunt sigura ca ar putea scapa nevatamate in urma unei coliziuni.
  
In concluzie, mi se pare o paleta perfecta pentru sezonul pe care il asteptam cu bratele deschise. Cu ajutorul nuantelor sale putem obtine atat un machiaj simplu si diafan cat si un machiaj intens, dramatic. Primeste un mare DA din parte mea, face parte din descoperirile cele mai placute din 2013.

Voi ati folosit produse MUA? Ce parere aveti despre ele? Dar despre paleta Glitterball?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like