Review: Ulei de cocos BIO presat - ebio

joi, martie 21, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De cand am inceput sa fiu activa in blogosfera am inceput sa fiu din ce in ce mai interesata de produsele  home made si produse care au grija de noi si de tenul nostru in cel mai ieftin si natural mod cu putinta, de cosmetica 100 % naturala.
    Cred ca beneficiile uleiului de cocos nu mai reprezinta un secret pentru nimeni iar in momentul in care mi s-a propus sa testez uleiul de cocos BIO presat  de la ebio am raspuns afirmativ fara sa stau pe ganduri iar dupa cateva zile  acesta ma astepta la posta.
    Dupa ce am ridicat coletul, am devorat ambalajul si am inceput procesul de testare.



Ce spune producatorul despre  acest produs: 

Uleiul de nucă de cocos BIO presat (la maxim 40 grade) mentine tineretea si supletea pielii, este nutritiv, emolient, foarte hranitor si vitaminizant, hidratant, catifelant, patrunde usor in piele, amelioreaza eczemele, ajuta in infectii fungice, are calitati antioxidante şi antiinflamatoare, are rol de bariera hidrolipidica (formeaza un strat protector), are o afinitate deosebit de buna cu firul de par patrunzand cu usurinta in scalp si in par, fiind din acest motiv prezent in multe sampoane si balsamuri de par.

Este produs în conformitate cu proceduri stricte de control al calităţii şi are certificare organica. Miroase absolut divin a cocos.

Proprietăţile uleiului de cocos:
Recomandat pentru folosirea in produse cosmetice diverse: lotiuni, creme, balsamuri de par si de buze. Uleiul de cocos are o afinitate deosebit de buna cu firul de par asadar este in mod special bun pentru masti sau alte preparate de par. De-asemenea este perfect pentru folosirea directa ca si balsam de corp: se topeste usor, lasa pielea fina si mirosind foarte frumos a cocos.

Recomandari:
- unt de corp, ideal pentru pielea uscata, descuamata, aspra, deshidratata
- in creme, lotiuni pentru ten, in special pentru tenul uscat
- tenul afectat de soare
- strugurel
- formulari pentru par, hranirea parului uscat
- unt de corp pentru copii inclusiv bebelusi
- prepararea sapunului.

Ce spun eu despre acest produs:
- As putea sa incep cu o intrebare: De ce nu l-am incercat pana acum?
- In momentul  in care am deschis recipientul am simtito aroma delicioasa de cocos, cu greu am reusit sa ma abtin dar nu, nu l-am gustat;
- L-am testat in mai multe combinatii. Bineinteles, la prima testare l-am aplicat pe piele si am observat ca se absoarbe deosebit de rapid, pielea ramanand hidratata, catifelata cu un miros discret de cocos;
- Am incercat apoi o masca pentru par dupa reteta pe care am vazut-o la Katynel adaugand pe langa ulei de cocos, miere si ulei de ricin. De aceasta data am topit uleiul in cuptorul cu microude si am lasat masca sa actioneze cateva ore bune. Rezultatul? Spectaculos. Am inceput sa imi iubesc parul din ce in ce mai tare;
- L-am topit din nou si l-am folosit pe post de ulei de masaj. Nici aici nu m-a dezamagit: relaxare si hidratare la superlativ;
- L-am folosit pe fata iar tenul meu arata mult mai hidratat, in schimb nu s-a inteles cu pielea din jurul ochilor, am observat ca nu se inteleg prea bine si nu am repetat experienta;
- Daca nu stiati pana acum, va spun ca in Sibiu 6 luni pe an vantul bate dintr-o directie iar in urmatoarele 6 luni bate din cealalalta directie, respectiv nu scapam de el nici cu slujbe, asa ca nu ai cum sa il eviti iar la pachet cu acest fenomen vin si buzele crapate. Le tratez tot cu ulei de cocos si amreusit sa imblanzesc rezultatele dezastruoase ale "brizei";
- Am incercat o masca de fata cu argila si ulei de cocos (de acesta data l-am topit) si am fost foarte multumita, tenul meu prezentandu-se excelent;
- Gramajul produsului este de 100 de grame, dar este foarte economic, eu am consumat mai putin de jumatate din cantitate si va spun sincer ca l-am folosit nu gluma;
- Este valabil pana in august 2013 ar sunt sigura ca pana atunci acesta va fi inlocuit cu unul nou;
- Il puteti achizitiona de aici cu 14.50 lei.

In concluzie, imi place acest ulei, are multiple intrebuintari, nenumarate calitati si cu siguranta nu va lipsi din casa mea.

Voi l-ati folosit? Daca da, ati fost la fel de multumite?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like