Vinerea imbulinata #3

vineri, martie 22, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A treia editie a imbulinarii alaturi de Alexantza si  Alexia  este aici!!!
    Alaturi de partenerele mele de campanie... a nu, nu, nu acesta ar fi fost un anunt pentru candidatura si cum partidul purtatoarelor de buline nu exista inca va prezentam draguta noastra colaborare. ;))
   Pentru imbulinarea de astazi nu am avut nici o sursa de inspiratie. Am ales ojele care mi-au facut cu ochiul si am inceput sa ma joc, bulinele asezandu-se frumos pe unghia degetului mare si formandu-se in acest fel modelul de azi. Nimic special, doar veselie si culoare.





Produse folosite:

- Baza oja Farmasi - nr. 100;
- Oja Medusa Isabella - nr. 20;
- Oja Gabrini Summer Edition - M.110 (mov);
- Oja Gabrini Summer Edition - M101 (lime).

Ce parere aveti despre bulinele mele?
Va las acum, fug la Alexantza si  Alexia. M-au anuntat ca au imbulinat-o spectaculos. :)

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like