Beauty things I suck at - Tag

miercuri, aprilie 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In momentul in care am vazut acest TAG la Deena mi s-a parut foarte, foarte dragut. Apoi, am vazut ca sunt si nominalizata asa ca...m-am mobilizat iar astazi va prezint si problemele cu care ma confrunt zi de zi.

Sursa

- Cea mai mare si mare problema a mea este....ca....NU POT sa ma pensez. Oricat de mult mi-as dori nu reusesc sa obtin acea forma minunata, acel aspect frumos al sprancenelor mele. Bine, am fost si in mai multe locuri in care m-am trezit "naked baby" deoarece sprancenele mele sunt rare iar daca ai eliminat un fir de unde nu trebuia s-au dus naibii cu totul. Ma bazez pe o singura persoana care le cunoaste si stie cum sa le "abordeze" dar din pacate este din Cluj iar eu oftez de fecare data cand ma uit in oglinda....Nu renunt, intr-o zi voi reusi intr-o zi voi avea sprancene frumoase concepute de propriile manute. Promit!
- La fel ca si Deena, in ultima perioada mi-am neglijat "umblatoarele" dar voi actiona in curand si le voi aduce pe calea cea buna. Vara e aproape si trebuie sa le scoatem la inaintare;
-  Detest momentul in care...dupa definitivarea machiajului...trebuie sa aplic genele false. Recunosc, imi este mult mai usor decat in urma cu un a dar....acest lucru nu ma impiedica sa pufai din suflet in momentul in care le vad. Dupa ce le aplic, zambetul reapare pe fata mea si uit de schimonoselile din fata oglinzii.
- Mi-am dorit par lung pentru a-l impleti in toate modurile posibile.  Acum, cand acesta are o lungime medie, nu reusesc sa ma mobilizez. Trebuie, trebuie sa incep sa il aranjez frumos!
- Oja cu glitter, sclipici si alte particule care incanta privirea si iti mananca rabdarea, este cea mai "pacatoasa", toate stim acest lucru. Obiceiul meu cel mai prost dintre cel proaste este de a indeparta stratul de oja cu ajutorul unghiilor si al dintilor (sa nu faceti la fel ca mine!). In cazul in care zaresc o fisura in manichiura mea si Universul lucreaza pentru mine permitandu-mi sa ma plictisesc, s-a zis cu ea! Nu ma las pana nu indepartez oja de pe toate unghiutele. Singura solutie descoperita este baza peel off, acum trebuie doar sa o achizitionez.
Momentan acestea sunt minunatiile care au avut ca subiect principal obiectul acestui TAG, daca imi voi aminti ceva, promit sa updatez postarea.
Voi ce ati mai adauga? Problemele voastre sunt asemanatoare cu ale mele?
 
Imi invint blogroll-ul sa ne impartaseasca din secrete iar pe voi, cele care nu aveti blog....va astept in comentariile!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like