MUA lipsticks - Shade 03 & Shade 13

marți, aprilie 16, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint cele doua rujuri MUA recent adaugate la colectia mea.
    Este vorba despre nuantele cu numarul 3 un fucsia superb si numarul 13, un rosu intens puternic pigmentat.
    Sunt foarte multumita de calitatea acestor rujuri, am ales doar doua nunate in momentul marilor reduceri deoarece m-am gandit ca nu am nevoie de un mic depozit MUA...
    Aici va prezentasem nuanta cu numarul 14 alaturi de un scurt review. Parerea mea nu s-a schimbat, ma declar o fana inraita a produselor MUA si regret ca nu mi-am luat si nunata cu numarul 16 dar, la urmatoarea comanda va fi primul produs care va fi adaugat in cos.





Swatch:





    Nuante frumoase, rezistenta multumitoare, miros placut si un pret mic, mic, mic (1 lira).
    Eu nu am gasit nimic de obiectat la adresa lor, ambalajul putea fi putin mai solid dar nu ma deranjeaza.
    Nu regret achizitia, ma bucur ca le-am descoperit si le voi recumpara.

Voi sunteti fane ale produselor MUA? Ati incercat rujurile lor? Ce parere ati avut despre ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like