NOTD: Flormar Supershine Miracle Colors U15

sâmbătă, aprilie 27, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit randul unei noi minunatii. Dansa, a ajuns in manutele mele in luna martie si a asteptat frumos momentul in care sa devina vedetea unei postari.
    Pentru conceperea acestei manichiuri nu am folosit nici o baza pentru ca doream sa v-o prezint in varianta originala asa ca am aplicat cu drag si spor 4 straturi de oja. Este usor de aplicat si chiar daca eu am avut o cantitate destul de mare pe unghiute a rezistat admirabil.
    Data viitoare o voi folosi pentru a infrumuseta o baza de culoare inchisa si sunt sigura ca rezultatul va fi la fel de spectaculos.
     Vedeta zilei, in prim plan - Flormar Supershine Miracle Colors U15.






    Deci, ce parere aveti?
    Nu-i asa ca e frumoasa? Eu ma declar o mare fana a ojelor Flormar si imi doresc o mini colectieformata din produsele acestui brand. Cred ca ar trebui sa-i compun o scrisoare iepurasului...

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like