NOTD: Mirrors

joi, aprilie 25, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru postarea de astazi m-am lasat inspirata de manichiurile Josephinei.
    Mereu am admirat gradientul cu glitter iar in momentul in care am zarit o oja cu glitter "imens" am si incadrat-o in peisaj. Tehnica este foarte usoara iar rezultatul mi s-a parut deosebit si elegant.
    Ca si baza am folosit oja Glamour neagra ca tuciul peste care am aplicat glitter no name, finalizand cu un strat delicat de top coat Killy's  (mai corect intaritor pe care il folosesc pe post de top coat).
    Cred ca pozele va vor convinge ai usor decat cuvintele, asa ca va invit sa o admirati si de ce nu, sa incercati si voi sa concepeti o manichiura de acest gen.






V-am convins? Va place? O veti incerca si voi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like