Poftiti la... Bezid?

luni, mai 06, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va voi povesti cate ceva despre locul pe care l-am descoperit in urma cu 7 ani (cred) si unde, an de an imi incarc bateriile.
    Este vorba despre lacul Bezid situat la granita dintre judetele Mures si Harghita, la o distanta de aproximativ 42 km de Targu Mures. Pe langa faptul ca este situat intr-o zona deosebit de frumoasa, lacul are si o poveste.
    Fiind un lac de acumuluare, acesta s-a format artificial prin inundarea satului Bezid in anul 1989. Toti locuitorii satului au fost despagubiti iar casele fie au fost fie daramate pentru a "recicla" materialele de constructie, fie au fost lasate chiar acolo. 
    De exemplu, ruinele unei bisericute pot fi zarite la marginea lacului iar zona in care stam este zona in care in trecut se aflau livezile. Va dati seama cati pescari vorbesc singuri pe acolo deoarece isi pierd cu usurinta "armele".



   Ce poti face aici?
    Pe langa relaxare, plimbari cu barca, plimbari pe marginea lacului care este foarte mare (184 ha), poti inota si daca iti place si ai rabdare poti pescui toata ziua pentru ca "balta are peste". De multe ori ne-am delectat cu preparate delicioase din peste.






 Momente de relaxare dimineata, la o cafea delicioasa. :)


Apusul mereu deosebit de frumos.






Un "bastinas" ratacit.


    Limba de circulatie este maghiara, in cazul in care nu cunoasteti limba sau nu aveti in cercul vostru de prieteni o persoana care sa cunoasca maghiara va recomand sa veniti foarte bine aprovizionati (in urma cu cativa ani, am mers in sat pentru cateva cumparaturi, iar in momentul in care am cerut indicatii pentru ca nu gaseam nici magazinul s-a terminat, nimeni nu ne intelegea, intr-un final am gasit singuri magazinul iar cu ajutorul limbajului semnelor ne-am descurcat).
    Dupa cum puteti observa, este o locatie de vis in care ma intorc cu drag in fiecare an si in fiecare an regret ca nu pot sta mai mult.

Ce parere aveti despre acest mic paradis? Va tenteaza?
Daca mai aveti si alte intrebari, va stau la dispozitie, v-as povesti fara intrerupere despre lacul Bezid dar mi-e teama sa nu va plicitisesc.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like