Recenzie: Ce-as fi eu fara tine? - Guillaume Musso

luni, mai 13, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va voi vorbi despre cartea care m-a insotit in mini vacanta de 1 mai. 
    O aveam de mai mult timp, dar am simtit ca va se va potrivi perfect cu atmosfera si relaxarea de care voi avea parte. Intuitia mea nu a dat gres nici de aceasta data si pot spune ca am descoperit un nou autor ale carui carti trebuie neaparat citite.

    Stilul lui Guillaume Musso mi se pare extrem de captivant, iar cartea Ce-as fi eu fara tine? mi se pare ca are o actiune in genul cartilor scrise de Dan Brown dar care imbina mult mai bine suspansul cu scenele de un romantism pur.
    Destinele celor trei personajele principale ale acestei carti se suprapun in moduri inedite iar autorul ne demonstreaza pas cu pas cat de importanta este puterea dragostei care bineinteles difera de la persoana la persoana. 
    Marea dragoste prezentata in primele randuri ale cartii printr-un citat din Tahar Ben Jelloun - Prima iubire e intotdeauna si ultima, marea dragoste pe care involuntar o pierzi dar pe care o vei purta mereu in suflet cu un licar de speranta si cu eterna intrebare - Cum ar fi fost daca...?
    Si aparitia dragostei paterne, de care Gabrielle personajul principal femin a fost privata timp de 32 de ani.
    Toata actiunea este presarata cu interactiunea celor trei personaje, a dragostei lor, a contradictiilor aflate intre cei trei, a alegerilor Gabriellei.
   Pe de alta parte relatia dintre Martin - un politist hiperactiv pasionat de ceea ce face si Archibald - un hot care face din furtul sa devina arta, este presarata cu o intriga care te tine cu sufletul la gura pe tot parcursul cartii, te face sa simti ca esti acolo, alaturi de ei analizand, urmarind, alergand.
    Cartea te tine in suspans pana la sfarsit, iar ultimele pagini sunt oarecum imprevizibile, rasufli usurat dupa care urmeaza o alta rasturnare de situatie si simti cum muschii stomacului se contracta din nou urmand ca la sfarsit sa rasufli usurat dupa o repriza de plans.

In concluzie, pot spune ca am citit o carte excelenta perfect condimentata cu dragoste si actiune.

Ati citit aceasta carte? Daca da, sunt curioasa daca sunteti de acord cu mine.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!



You Might Also Like